استاد الازهر : وهابیها مسلمانان را مشرک می دانند !

چهار شنبه 10 مرداد 1397 - 11:52:41
استاد الازهر : وهابیها مسلمانان را مشرک می دانند !

تهران - الکوثر : استاد الازهر گفت وهابیها تنها به این دلیل که مسلمانان به زیارت اهل قبور می روند آنها را مشرک و کشتن آنها را جایز می دانند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبدالسلام محمد استاد دانشگاه الازهر در اسکندریه مصر در برنامه پرمخاطب «الوجه الآخر» شبکه جهانی الکوثر گفت : وهابیها با ادعای اینکه زیارت اهل قبور و صالحین شرک است ریختن خون مسلمانان را مباه می دانند و مردم را به دروغ به شرک و پرستش غیر از خدای متعال متهم می کنند.

استاد عبدالسلام افزود :« شیخ عبدالله آل شیخ در جلد اول درر السنیه با افتخار می گوید که ما خانه خدیجه (س) را برای جلوگیری از شرک مسلمانان ویران کردیم.» 

وی اضافه کرد :« من در اینجا یک سوال مطرح می کنم ، شما به حرم امام حسین علیه السلام (راس الحسین) در قاهره بروید و از هر کسی که به زیارت آن می رود بپرسید آیا شما این ضریح را می پرستید ، خواهد گفت چگونه چنین چیزی ممکن است. حتی یک آدم بی سواد به شما خواهد گفت من خدا را می پرستم اما اهل بیت پیامبر صلوات الله را دوست دارم و غیرممکن است یک مسلمانی بیاید و یک قبر را بپرستد.» 

این استاد حدیث الازهر افزود :« بسیار شرم آور است که وهابیها می آیند خانه پیامبر را به سرویس بهداشتی تبدیل می کنند به این بهانه که مردم آن را می پرستند در صورتی که مردم به عنوان یکی از آثار به جا مانده از زمان پیامبر که در آن پیامبر اسلام و حضرت خدیجه و حضرت زهرا سلام الله علیهم حضور داشتند می نگرند. غیر ممکن است که هیچ مسلمانی این اماکن را بپرستد و چنین نیتی را در قلب خود داشته باشد.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 10 مرداد 1397 - 11:42:0