تسبیح حضرت زهرا(س) هدیه ای از سوی پیامبر اسلام(ص)

یک شنبه 6 اسفند 1396 - 11:57:43
تسبیح حضرت زهرا(س) هدیه ای از سوی پیامبر اسلام(ص)

تهران- الکوثر: استاد حیدر محقق استاد حوزه علمیه تسبیح حضرت زهرا(س) را هدیه ای از جانب پیامبر اسلام(ص) به سرور بانوان دو عالم توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این پژوهشگر علوم اسلامی در برنامه «مصابیح الدجی» که به مناسبت سالگرد شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه الزهرا(س) از شبکه جهانی الکوثر پخش شد گفت تسبیح حضرت زهرا(س) هدیه ای معنوی از جانب پاک ترین مخلوق خداوند در جهان یعنی پیامبر اسلام(ص) است.

استاد محقق گفت، تسبیح حضرت زهرا(س) فضلیت های فراوانی دارد و انسان مسلمان می تواند در هر حالتی در طول روز، اعم از نشسته یا ایستاده یا دراز کشیده و قبل از خواب و بعد از نماز این تسبیح را بخواند یا برای موفقیت در هر کاری که می خواهد انجام دهد، کارش را با این تسبیح آغاز کند.

این استاد حوزه افزود: تسبیح حضرت زهرا(س) از 34 بار ذکر الله اکبر، و 33 بار ذکر الحمدلله، و 33 بار ذکر سبحان الله تشکیل شده است.

استاد محقق با اشاره به روایات اهل بیت علیهم السلام گفت، بر خواندن تسبیح حضرت زهرا(س) بعد از هر نمازی تاکید شده است به طوری که در حدیثی از امام جعفر صادق (ع) آمده است ثواب تسبیح حضرت زهرا(س) بعد از نماز معادل یا بیشتر از هزار رکعت نماز مستحبی پس از نماز واجب است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا


یک شنبه 6 اسفند 1396 - 11:57:29