نماینده پارلمان الجزایر: مسلمان باید علیه آمریکا به پاخیزند

پنج شنبه 30 آذر 1396 - 23:19:27
نماینده پارلمان الجزایر: مسلمان باید علیه آمریکا به پاخیزند

الجزایر- الکوثر: نماینده پارلمان الجزایر تأکید‌ کرد که جهان اسلام و ملت‌های‌ عربی و اسلامی باید در اعتراض به تصمیم آمریکا به پا خیزند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «یوسف عجیسه» در گفت‌وگو‌ی اختصاصی با خبرنگار شبکه تلویزیونی الکوثر درباره توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه قدس تأکید‌ کرد: فلسطین بدون قدس، موجودیتی ندارد و البته،‌ که قدس نیز نمی‌تواند بدون فلسطین وجود داشته باشد.

وی گفت: امت اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری به همگرایی و هماهنگی با یکدیگر نیاز دارد.

نماینده پارلمان الجزایر درباره اقدام لازم کشورهای اسلامی در برابر تصمیم رئیس‌جمهور‌ آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان‌ پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: جهان اسلام و ملت‌های‌ عربی و اسلامی باید در اعتراض به تصمیم آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان‌ پایتخت رژیم صهیونیستی به پا خیزند. همچنین،‌ دولت‌های‌ اسلامی و عربی باید برای مقابله با این تصمیم آمریکا، تدابیری لازم اتخاذ کنند.

وی تأکید‌ کرد: تصمیم آمریکا برای انتقال سفارتش به قدس و به رسمیت شناختن این شهر مقدس به‌عنوان‌ پایتخت رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده وضع مضطرب امت اسلامی است. البته؛ زیرا برخی کشورهای اسلامی به مقابله با این تصمیم پرداختند، اما برخی دیگر به پیامدهای این تصمیم توجهی نکردند، تصمیمی که نه فقط قدس بلکه همه مبانی و هویت و موجودیت ملت‌های‌ مسلمان را هدف قرار داده است.

وی گفت: پیام ملت‌های‌ مسلمان به دولت‌های‌ خود این است که تنها راه اساسی برای مقابله با این توطئه وحدت آن‌هاست.

عجیسه گفت: تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس بخشی از طرح نابودسازی موضوع فلسطین است و اگر مسلمانان به مسائل دیگر سرگرم نشده بودند این تصمیم اتخاذ نمی‌شد‌.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 30 آذر 1396 - 21:6:21