پژوهشگر ارشد علوم اسلامی:

پیش بینی بلای وهابیت در حدیث نبوی

شنبه 4 آذر 1396 - 16:26:48
پیش بینی بلای وهابیت در حدیث نبوی

تهران- الکوثر: «شیخ اسد محمد قصیر» پژوهشگر ارشد علوم اسلامی گفت پیامبر اسلام (ص) به شکلی دقیق شکل گیری بلای وهابیت را پیش بینی کرده و به امت اسلامی درباره نیرنگ وهابیون هشدار داده بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این استاد بزرگ حوزه که کارشناس برنامه «احکام الاسلام» شبکه جهانی الکوثر بود، گفت: پیامبر اسلام (ص) با دانشی که خداوند عز و جل در نهاد ایشان قرار داده بود از چهره واقعی وهابیون آگاه بود و به مسلمانان درباره این گروه گمراه که مسلمانان را به نام شرک می‌کشد هشدار داده بود.

همچنين بخوانيد: 

پیامبر اسلام(ص) پیدایش وهابیت را پیش بینی کرده بود

شیخ اسد قصیر با اشاره به روایت ابن حیان از پیامبر اسلام (ص) درباره پدیدار شدن مردی قرآن خوان که مدتی در انزوا زندگی می‌کند سپس با شمشیر، به جان همسایگانش می‌افتد و آنان را به شرک متهم می کند افزود: چنین ویژگی‌ها و توصیف‌هایی درباره محمد بن عبدالوهاب بنیانگذار وهابیت صدق می‌کند که مدتی در گوشه عزلت زندگی کرد و سپس آنگونه که پیروانش می‌گویند با دین جدیدی به میان مردم بازگشت.

به گفته این پژوهشگر علوم اسلامی: ما اکنون با آلام و مصیبت هایی که پیامبر اسلام (ص) آن را پیش بینی کرده بود مواجه هستیم. محمد بن عبدالوهاب علیه همسایگانش در قصیم و البریده و ریاض و سپس عمان و عراق و یمن و سوریه، شمشیر به دست گرفت به این بهانه که شما مشرک هستید! 


برای عضویت در کانال تلگرام الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


شنبه 4 آذر 1396 - 16:23:4