هتل‌های ۵ ستاره مسکو به قرق پادشاه درآمد

چهار شنبه 12 مهر 1396 - 12:29:17
هتل‌های ۵ ستاره مسکو به قرق پادشاه درآمد

تهران- الکوثر: منابع خبری اعلام کردند که هتل‌های ۵ ستاره مسکو به قرق هیئت هزار نفری پادشاه در آمده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برخی کاربران شبکه‌های‌ اجتماعی که نزیک به حاکمیت در عربستان سعودی هستند درباره سفر روز پنج‌شنبه‌ پادشاه این کشور به مسکو اعلام کردند: همراهان پادشاه عربستان در هتل‌های پنج ستاره واقع در نزدیکی کرملین و میدان «سرخ» مسکو مستقر خواهند شد، بسیاری از اثاثیه اتاق‌ها متناسب با سلیقه عربی جایگزین شده و برای اعضای عالی رتبه این هیئت فرش‌های مورد پسند آنها از عربستان آورده شده است.

به گفته این منابع، مدیریت یکی از هتل‌های نزدیک به کرملین اظهار داشت در حال حاضر نمی‌توان هیچ اتاقی را در هتل‌های محل اقامت هیئت عربستانی با هیچ مبلغی اجاره کرد و تمامی اتاق‌ها تا هشتم اکتبر رزرو شده‌ است.

به گفته این منابع، تعداد کل هیئت عربستانی حدود ۱۰۰۰ تن است و بیشتر اعضای هیئت همراه پادشاه عربستان در هتل‌های نزدیک به کرملین اقامت خواهند داشت.

هزینه یک اتاق دو تخته این هتل‌ها از ۴۱ هزار روبل (۷۲۰ دلار) در یک شب شروع می‌شود. برخی اتاق‌ها هزینه‌ای معادل ۱۰۳۰ دلار را دربر دارند. هزینه هر شب اقامت در اتاق‌های مشرف به کرملین، باغ الکساندر به ۲۴۰۰ دلار می‌رسد. هزینه سالن‌های ۵۰۰ متری این هتل‌ها هم به ۱۷۵۰۰ دلار در هر شب می‌رسد.

یکی از هتل‌ها ناگزیر شده پذیرش‌های خود را به خاطر سفر پادشاه عربستان لغو کند. تمامی مراسم‌هایی که در این هتل‌ها برگزار می‌شوند نیز لغو شده‌اند. همچنین این هتل‌ها غذا با گوشت خوک را طبخ نمی‌کنند.

 

 


چهار شنبه 12 مهر 1396 - 12:26:1

دسته بندی :