اتاق‌‎های فکر «ارتش ترور» در پی «مرد سایه»

یک شنبه 29 مهر 1403 - 16:0:0
اتاق‌‎های فکر «ارتش ترور» در پی «مرد سایه»

بازخوانی عملکرد اتاق‌‎های فکر رسانه‌ای دشمن نشانه تلاش آنها برای به دست آوردن اطلاعات از مکان حضور فرمانده سپاه قدس و تبحر این رزمنده کارکشته میدان‌های نبرد در  کار اطلاعاتی و مدیریت جنگ دور از چشمان دشمن می‌باشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  پس از چندین روز عملیات سنگین رسانه‌ای و سناریوسازی‌های ریز و با جزئیات به نقل از منابع به اصطلاح مطلع درباره وضعیت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار اسماعیل قاآنی با حضور در مراسم پرشکوه تشییع پیکر شهید سرافراز عباس نیلفروشان مستشار ارشد نظامی سپاه در لبنان، به تمامی این قصه‌پردازی‌های مضحک پایان داد و با رسوا کردن بلندگوهای دروغ‌پراکنی دشمنان آنها را به سکوت واداشت.

بیشتــر بدانیــد:

خلق دو «طوفان الاقصی» با یک «یحیی السنوار»

همگان، رزم عاشقانه مبارز دلاور حماس را ستودند

صهیونیست‌ها که در این خیال به سر می‌بردند که توانسته اند فرمانده میدانی محور مقاومت را در حمله هوایی هفته گذشته به لبنان به شهادت برسانند، برای کسب اطمینان از این فرضیه یک جنگ تبلیغاتی را به راه انداختند تا جمهوری اسلامی وادار به واکنش سریع شده و سران تل‌آویو از سردرگمی رها شوند.

با این حال خواندن دست دشمن و عدم بازی در زمین جنگ رسانه‌ای غربی- صهیونیستی موجب شد تا آنها بعد دیگری از این پروپگاندای رسانه‌ای را در پیش بگیرند و قصه‌پردازی‌های مختلفی حول خبر نفوذ امنیتی به اطرافیان سردار قاآنی به صورت پرتکرار مطرح شود.

سردار قاآنی ژنرال نظامی شناخته شده ای در میان دشمنان است به صورتی که در آمریکا به او لقب «مغز متفکر نیروی قدس»، در رژیم صهیونیستی او را با عنوان «مرد شامی» و در ارتش ناتو با لقب «مرد سایه» شناخته می‌شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 29 مهر 1403 - 15:34:4