خلق دو «طوفان الاقصی» با یک «یحیی السنوار»

یک شنبه 29 مهر 1403 - 14:0:0
خلق دو «طوفان الاقصی» با یک «یحیی السنوار»

در طوفان الاقصی2 یحیی سنوار بار دیگر دستگاه پرتبختر اطلاعاتی امنیتی صهیونیست‌ها را با شکستی سنگین‌تر تحقیر کرد و از موانع مرئی و نامرئی رژیم صهیونیستی گذشت و با نحوه شهادتش به تنهایی طوفان ویرانگر و پایداری را علیه رژیم صهیونیستی به پا کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  پس از عملیات طوفان الاقصی که نتانیاهو و دولتش به شدت تحت فشار افکار عمومی صهونیستها در داخل اراضی اشغالی قرار گرفتند , با علم به اينكه اين حركت قهرمانانه با مدیریت یحیی سنوار انجام شد و وی نیز در غزه حضور دارد و غزه را ترک نمی کند و ترور او امکانپذیر است , خودش و برخی دیگر از اعضای دولت به کرات از ترور یحیی سنوار سخن گفتند و در این امر آنقدر زیاده روی کردند که گویا اگر موفق به ترور وی بشوند به همه خواسته های خود رسیده و آرامش را به جامعه صهیونیستی بازگردانده و زخم عمیق ناشی از طوفان الاقصی را التیام بخشیده اند.

در بحبوحه این برنامه‌ریزی گویا یحیی سنوار به مقوله دیگری می‌اندیشید که می‌توان نام «طوفان الاقصی2» را بر آن نهاد.

بیشتــر بدانیــد:

پیام رهبر انقلاب در پی شهادت مجاهد قهرمان، فرمانده «یحیی السنوار»

راز جاودانگی فرماندهان شهید مقاومت در چیست؟

1-در طوفان الاقصی یک , یکی از موارد شگفت‌انگیز که هیات حاکم رژیم صهیونیستی , جامعه صهیونستی و حتی آگاهان جهانی را به حیرت انداخت ناکامی صد در صد دستگاه اطلاعاتی امنیتی اسراییل در برابر عملیات طوفان الاقصی یک بود که برای انجام آن باید برنامه ریزی دقیق , گسترده و زمانبر انجام می‌شد و این ویژگی‌ها هر یک به تنهایی می‌توانست زمینه‌ساز آگاهی دستگاه‌های اطلاعاتی - امنیتی از برنامه بزرگ حماس شود, اما چنین نشد.

2-در طوفان الاقصی یک حماس با چند صد نیرو از دیوارها و موانع مختلف حائل میان خود و نیروی رژیم صهیونیستی عبور کرد و چند صد متر داخل سرزمین‌های اشغالی شد و غنایم با ارزش بدست آورد و ترس سنگینی را بر صهیونیست‌ها تحمیل کرد , اما در طوفان الاقصی2 یحیی سنوار به تنهایی از همه موانع مرئی و نامرئی رژیم صهیونیستی عبور کرد و کابوس ماندگاری را به جان صهیونیستها انداخت. 

3- در طوفان الاقصی حماس طوفان کرد و در طوفان الاقصی دو یحیی سنوار به تنهایی طوفان به پا کرد. ضربه حماس در طوفان الاقصی1 به رژیم صهیونیستی در تاریخ مبارزات هفتاد ساله فلسطینیان با رژیم صهیونیستی از هر جهت بی نظیر بوده است , در این میان درخشان‌ترین بخش این حماسه بزرگ پیوند آن با طوفان الاقصی دو است که افتخار جاودان آن متعلق به یحیی سنوار است. یحیای قهرمان به تنهایی طوفان الاقصی دو را برای سرعت بخشیدن به آزادی قدس و افزوده شدن هرچه بیشتر به سپاه قدس فراهم ساخت. روحش شاد راهش پررهرو. ان شاالله.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 29 مهر 1403 - 14:49:0