همگان، رزم عاشقانه مبارز دلاور حماس را ستودند

شنبه 28 مهر 1403 - 20:0:0
همگان، رزم عاشقانه مبارز دلاور حماس را ستودند

السنوار شخصیتی با روحیه بسیار جنگنده و کاریزماتیک داشت که به دلیل شرایط راهبردی آنچنان مقابل دوربین ها حاضر نمی‌ شد، فرماندهی دلیر، با تفکر قوی و آزادی خواه که با شهادتش جان تازه‌ای به محور مقاومت بخشید، فرماندهی که شهادتش می تواند تربیت کننده هزاران جنگجوی دلیر شود و دلاورمردانی بسان او راهی میدان مبارزه شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  رئیس شهید حماس مبارزی دلاور بود که تنها و با دستان خالی در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستادگی و شهادتش حیاتی نو در کالبد مقاومت ایجاد کرد. 

با اعلام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، خبر شهادت یحیی السنوار، یکی از فرماندهان دلیر مقاومت فلسطین تأیید شد. السنوار فرماندهی میدانی بود که به کابوس مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی تبدیل شده بود و طبیعی است صهیونیست‌ها از شهادت چنین اسطوره‌ای شادمان شوند.

بیشتــر بدانیــد:

پیام رهبر انقلاب در پی شهادت مجاهد قهرمان، فرمانده «یحیی السنوار»

راز جاودانگی فرماندهان شهید مقاومت در چیست؟

 

السنوار شخصیتی با روحیه بسیار جنگنده و کاریزماتیک داشت که به دلیل شرایط راهبردی آنچنان مقابل دوربین ها حاضر نمی‌ شد، فرماندهی دلیر، با تفکر قوی و آزادی خواه که با شهادتش جان تازه‌ای به محور مقاومت بخشید، فرماندهی که شهادتش می تواند تربیت کننده هزاران جنگجوی دلیر شود و دلاورمردانی بسان او راهی میدان مبارزه شوند. 

روایت مبارز دلاور حماس

چندی پیش نیروهای رژیم غاصب صهیونیستی چند مبارز حماس را در نوار جنوبی غزه دیدند و با تانک های خود شروع به حمله می کنند، با شلیک تانک ها تمام رزمندگان به جز السنوار به شهادت می‌رسند. السنوار تک و تنها به مبارزه علیه ارتش صهیونیستی ادامه داد و تسلیم نشد. صهیونیست ها هرچه در چنته داشتند سراسیمه به سوی مبارز بدون تجهیزات حماس شلیک کردند. 

رزم عاشقانه السنوار در میدان جهاد آنگونه بر جان می نشیند که همه آزادگان جهان از همان نخستین دقایق پخش ويدئوی مبارزه وی با ارتش صهیونیستی به آن اعتراف کردند و مجاهدتش را ستودند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


شنبه 28 مهر 1403 - 18:36:1