فتنه «جنگ منطقه‌ای» با تدبیر ایران در نطفه خفه شد

پنج شنبه 26 مهر 1403 - 20:0:0
فتنه «جنگ منطقه‌ای» با تدبیر ایران در نطفه خفه شد

پس از اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، بوقچیان صهیونیستی-غربی اینگونه تداعی کردند کار حزب‌الله به آخر خط رسیده است، اما تمامی معادلات و سناریوهای آمریکا و رژیم صهیونیستی به وسیله ایران برهم خورد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  پس از عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر 2023 میلادی، آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال این بودند در کمتر از دو ماه با حملات گوناگون نظامی، سایبری و راهبردی نیروهای مقاومت را به شدت تضعیف و از منطقه پاک سازی کنند. آمریکا و رژیم صهیونیستی همانند سال های قبل از هیچ عملیات وحشتناکی در منطقه دریغ نکردند و افراد غیرنظامی را نیز مورد حملات پی در پی خود قرار دادند.

با گسترده تر شدن عملیات، طراحی حملات نیز رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت، عملیات سایبری مختلف مانند انفجار پیجرها و بیسیم ها، ایجاد ترس و وحشت میان غیر نظامیان و ابهام درباره توانایی های نیروهای مقاومت ادامه یافت.

بیشتــر بدانیــد:

ظهور 6 حلقه نابودی و زوال صهیونیسم به اذعان «هاآرتص»

در هدف‌ قرار دادن اسرائیل تعارف نداریم...

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همدستانش قصد داشتند با از بین بردن متحدان ایران و نیروهای مقاومت و ترور فرماندهان ارشد حزب الله و حماس، تسلط جمهوری اسلامی ایران را در منطقه از بین ببرند. اقدامات جمهوری اسلامی ایران از این نقطه آغاز و ارزیابی شد.
 
در مرحله نخست، پاسخ قاطع و انتقام ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی سابق حماس در تهران به وسیله عملیات موشکی از ایران بود. اقدام حساب شده بعدی در روز حمله موشکی به رژیم صهیونیستی بود، هنگامی که ایران با تحرکات خود این باور را به مقام های صهیونیست رسانده بود دست کم میان ۱۲ تا ۲۴ ساعت آینده به رژیم صهیونیستی حمله خواهد کرد، اما دو ساعت بعد حملات موشکی شدید ایران به مناطق مختلف سرزمین های اشغالی آغاز شد‌.

برای مطالعه بیشتر به «راهبرد معاصر» مراجعه کنید.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


پنج شنبه 26 مهر 1403 - 15:58:55