در هدف‌ قرار دادن اسرائیل تعارف نداریم...

پنج شنبه 26 مهر 1403 - 13:0:0
در هدف‌ قرار دادن اسرائیل تعارف نداریم...

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان در اصفهان اظهار داشت: به اسرائیل و مقاماتش می‌گویم «وعدۀ صادق۲» فقط یک هشدار بود، اگر به هر نقطه‌ای تجاوز کنید، به همان نقطه از شما به طور دردناک حمله می کنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار حسین سلامی امروز (۲۶مهرماه) در آیین تشییع پیکر شهید عباس نیل‌فروشان واقع در گلستان شهدای اصفهان، اظهار کرد: نام سردار نیل‌فروشان در صفحات فضائل این استان و این شهر آسمانی که پر است از ستاره‌های پرفروغ و بی‌غروب سپهر شهادت اضافه شد.

شهید نیل‌فروشان تربیت‌شده مکتب اهل‌بیت(ع) بود

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید نیل‌فروشان یادآور شد: سردار نیل‌فروشان تربیت‌شده مکتب اهل‌بیت(ع) و پرورش‌یافته توسط پدر و مادری نیکوسرشت و مؤمن به اسلام و انقلاب و ولایت بود. من سال‌ها با او روزگار گذرندام و بخش کوچکی از شخصیت او را می‌شناسم. او از ۱۵ سالگی در میدان جهاد حاضر شد و لباس جهاد بر تن کرد و تا ششم مهرماه در کنار سیدالشهدا مقاومت به آسمان پرکشید، یک لحظه از میدان جهاد دور نماند.

 بیشتــر بدانیــد:

طرح «خاورمیانه جدید»، اسرائیل را در آتش «مقاومت» می سوزاند

پس از غزه و لبنان، آیا نوبت به یمن هم می رسد؟

وعده صادق ۲ فقط یک هشدار و اخطار بود 

سلامی با تأکید بر اینکه دشمن صدای ما را از این میدان می‌شنود، یادآور شد: ما باید به او بگوییم و هشدار دهیم که وعدهٔ صادق۲ فقط یک هشدار و اخطار و کوچک‌ترین مقیاس عملی بود که ما می‌توانیم انجام دهیم. به آنها می‌گوییم که درس بگیرید. ما وعدهٔ صادق۲ را انجام دادیم تا محاسبات شما را دقیق کنیم تا بفهمید که وقتی می‌گوییم اگر به مردم، شخصیت‌ها، منافع ما و شهروندان ما حمله کنید، شما را می‌زنیم. ما زدیم تا بدانید اگر حاکمیت ملی ما نقض و مهمان ما در تهران شهید شود، ما شما را در سرزمین‌تان مورد هدف قرار می‌دهیم.

ما در این عرصه تعارفی نداریم. می‌خواستیم به شما بگوییم بر سپر دفاع موشکی تکیه نکنید که تکیه‌گاه مطمئنی برای شما نیست و ما از آن عبور می‌کنیم و شما باید رفتارتان را تنظیم کنید. مراقب باشید که دوباره اشتباه نکنید. اگر دست از پا خطا کنید و به هر هدفی از ما در منطقه و ایران تعرض کنید، ما باز هم شما را دردناک خواهیم زد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


پنج شنبه 26 مهر 1403 - 13:4:26