ظهور 6 حلقه نابودی و زوال صهیونیسم به اذعان «هاآرتص»

پنج شنبه 26 مهر 1403 - 15:0:0
ظهور 6 حلقه نابودی و زوال صهیونیسم به اذعان «هاآرتص»

تحولات به گونه ای رقم می خورد که نابودی اسرائیل را می توان تصور کرد. جامعه اسرائیل به سان تنه درختی می ماند که هرچند در ظاهر ماهیت خود را حفظ کرده است، ولی حلقه‌های درونی اش پوسیده و این پوسیدگی تا زمانی که ناگزیر شکسته شود، ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  بزرگ ترین حلقه (درخت) جنگ ابدی است؛ این جنگ اکنون شروع نشده، اما از سال 1947 با اسرائیلی ها بوده است. جنگ کنونی بسیار شدید و طولانی است، به گونه ای که در آن دوره های آتش بس را نخواهیم شناخت.

حلقه دوم، اشغالگری و الحاق کرانه باختری و به زودی در شمال نوار غزه و شاید حتی در جنوب لبنان به اسرائیل است. حلقه سوم، دیکتاتوری در حال ظهور و حلقه چهارم جمعیت شناسی حریدی ها و قانون فرار از خدمت است.

بیشتــر بدانیــد:

پس از غزه و لبنان، آیا نوبت به یمن هم می رسد؟

وحشی گری صهیونیست ها جهانی را در حیرت فرو برد!


حلقه پنجم، فروپاشی قریب الوقوع اقتصادی به دلیل جنگ دائمی، گسترش اشغالگری، کاهش رتبه اعتباری و نیز جمعیت شناسی افراطی ارتدوکس است. ششمین و بیرونی ترین حلقه، فروپاشی محیطی است که به دلیل جمعیت شناسی افراطی ارتدوکس و بی توجهی رژیم ایجاد می شود.
 
این 6 حلقه پایانی اسرائیل است. جنبش اعتراضی که قبل از هفتم اکتبر 2023 آغاز شد، فقط به حلقه سوم، یعنی دیکتاتوری می پردازد و ممکن است همه چیز به جنگ داخلی کشیده شود. اما درباره حلقه های جنگ ابدی و اشغالگری، اجماع گسترده ای میان اسرائیلی ها وجود دارد که معتقدند، قدرت در دست دیکتاتوری و در حال تقویت بازوان خود است.

برای مطالعه بیشتر به «راهبرد معاصر» مراجعه کنید.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


پنج شنبه 26 مهر 1403 - 13:22:27