وحشی گری صهیونیست ها جهانی را در حیرت فرو برد!

چهار شنبه 25 مهر 1403 - 23:30:0
وحشی گری صهیونیست ها جهانی را در حیرت فرو برد!

مؤسسه پژوهش‌های اجتماعی «تری‌کنتیننتال» گزارش می دهد: بمباران پایتخت لبنان به وسیله رژیم صهیونیستی یادآور حملات خشن این رژیم به غزه و نماد نقض قوانین حقوق بشری است که مشخصه جنگ‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا به‌شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  اول اکتبر مایکل مک‌کال، نماینده کنگره ایالات متحده و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با صدور بیانیه‌ای از جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده خواست به‌جای فشار بر اسرائیل برای آتش‌بس، حداکثر فشار را بر ایران و همدستانش اعمال کند».

به گفته وی، باید ارسال تسلیحات به اسرائیل را که دولت ماه‌ها به تعویق انداخته است، ازجمله بمب‌های 2 هزار پوندی تسریع تا اطمینان حاصل کند اسرائیل همه ابزارها را برای جلوگیری از تهدیدها علیه خود در اختیار دارد.

بیشتــر بدانیــد:

ماجراجویی نتانیاهو در «جبالیا»؛ تأمین امنیت شهرک‌نشینان یا مسلخگاه نظامیان؟!

نگاهی آماری و ارقامی به یکسال نبرد حزب‌الله با اسرائیل


 
فراخوان ستیزه‌جویانه مک‌کال چند روز پس از آن انجام شد که اسرائیل 27 سپتامبر از بیش از 80 بمب 2 هزار پوندی ساخت ایالات متحده و مهمات دیگر برای حمله به محله ای مسکونی در بیروت و کشتن سیدحسن نصرﷲ، دبیرکل حزب‌اﷲ در میان صدها غیرنظامی استفاده و در همین بمباران، بیشتر از ارتش ایالات متحده در تهاجم سال 2003 به عراق از بمب‌های سنگرشکن استفاده کرد.
 با وجود آگاهی واشنگتن از اینکه اسرائیلی‌ها غزه و اکنون لبنان را با آزادی عمل کامل بمباران کردند (و حتی پس از اینکه دادگاه بین‌المللی دادگستری پذیرفت اسرائیل در حال ارتکاب نسل‌کشی علیه فلسطینیان در غزه است) ایالات متحده به تسلیح اسرائیلی‌ها با سلاح‌های مرگبار ادامه داده است.

10 اکتبر 2023 بایدن گفت: در حال افزایش کمک‌های نظامی هستیم که در نسل‌کشی یک سال گذشته به سطح بی‌سابقه دست‌کم 17.9 میلیارد دلار رسیده است.

برای مطالعه بیشتر به «راهبرد معاصر» مراجعه کنید.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


چهار شنبه 25 مهر 1403 - 18:33:38