نقش محوری حزب الله لبنان در مقابله با رژیم صهیونیستی

چهار شنبه 18 مهر 1403 - 23:0:0
 نقش محوری حزب الله لبنان در مقابله با رژیم صهیونیستی

اتاق عملیات حزب‌الله لبنان، با انتشار بیانیه ای تاکید کرد، نیروهای مقاومت برای ایستادگی و مقابله با رژیم صهیونیستی آمادگی کامل دارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  اتاق عملیات حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای، با تأکید بر آمادگی یگان موشکی خود، اعلام کرد: می‌ توانند هر نقطه‌ای را در فلسطین اشغالی، آماج حملات خود قرار دهند.

در این  بیانیه‌ همچنین تصریح شده است، تداوم حملات اسرائیل به مناطق مختلف لبنان موجب خواهد شد که حیفا و سایر شهر‌های فلسطین اشغالی هدف حملات موشکی حزب‌الله قرار گیرند. 

حزب الله لبنان همچنین ویدئویی با عنوان «۳۶۶ روز - حمایت از مردم استوار فلسطین»، در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملت این کشور منتشر و اعلام کرد: از ۸ اکتبر 2023  تاکنون، سه هزار ۱۹۴ عملیات علیه پایگاه‌ها و اهداف اهداف اشغالگران صهیونیست انجام داده ایم. مقاومت اسلامی لبنان افزود: عملیات رزمندگان حزب الله به تخلیه صد شهرک و فرار بیش از ۳۰۰ هزار صهیونیست منجر شده است.

جنبش حزب الله لبنان، در روزهای اخیر و در واکنش به حملات ارتش رژیم صهیونیستی با اجرای چند عملیات مختلف در عمق  سرزمین های اشغالی توانایی خود برای ضربه زدن به تل آویو را به خوبی به نمایش گذاشت.

بیشتــر بدانیــد:

اولین سالگرد طوفان الاقصی و آماده باش رژیم صهیونیستی

ای اعراب! یا به پا خیزید یا بمیرید.../ رژیم اشغالگر تشنه به خون بشریت

گروههای مقاومت در لبنان و در منطقه با استفاده از سلاح های پیشرفته و اجرای عملیات نظامی در ابعاد مختلف ضربه های جبران ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرده اند، درشرایطی که مقامات نظامی صهیونیست به ناتوانی در پاسخگویی به آن اعتراف  کرده اند.  

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در لبنان، عملیات‌  متعددی را ضد مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی انجام داده است و در روزهای اخیر با پرتاب صدها موشک به سرزمین های اشغالی پایگاههای نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی، بدنبال اهداف و توطئه های شوم خود برای گسترش جنگ و ایجاد ناامنی در منطقه است ومقامات صهیونیست با ارزیابی های نادرست  به این نتیجه رسیده بودند که با ترور سران گروههای مقاومت می توانند این گروهها را تضعیف کنند، اما شرایط جدید در منطقه و تداوم ایستادگی گروههای مقاومت آشکار کرد که این رویه همیشگی صهیونیست ها نتیجه بخش نخواهد بود و متقابلا موجب خواهد شد که جریان مقااومت با ایستادگی بیشتری عملیات خود را انجام دهند. 

بیانیه‌ اتاق عملیات حزب‌الله لبنان، روند جدید عملیات گروههای مقاومت و اولویت های آن را تشریح می کند. گسترده بودن عملیات در سرزمین های اشغالی و حمله به مراکز مهم امنیتی و نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی ازجمله محورهای مهم عملیات گروههای مقاومت لبنان در سرزمین های اشغالی خواهد بود

تداوم عملیات نظامی حزب الله لبنان، همچنین شرایط در شهرک های شمال سرزمین های اشغالی برای زندگی صهیونیست ها را دشوار کرده است. شهرک نشین های صهیونیست، نقش موثری در حمایت از ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین دارند. ارتش رژیم صهیونیستی، نیز باتوجه به آتشبار گسترده حزب الله لبنان توانایی عملیاتی خود را از دست داده و شهرک های صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی متروکه شده اند.

تحولات منطقه، نقش پیشرو و محوری حزب الله لبنان در اتحاد بین گروههای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را به خوبی آشکار می کند. عملیات حزب الله لبنان، در حمایت از مردم فلسطین و غزه و مقابله با رژیم صهیونیستی نیز  تداوم پیدا کرده است. 

نظم جدید در منطقه، با نمایش قدرت نمایی گروههای مقاومت در کنار نقش محوری حزب الله لبنان شکل خود را پیدا کرده و صهیونیست ها باوجود حمایت های همه جانبه آمریکا و غرب و اجرای جنایات جنگی ازجمله کشتار جمعی در غزه و حمله به شهروندان عادی در لبنان به خواسته های خود نرسیدند و گروههای مقاومت در تحقق اهداف خود و نمایش ضعف رژیم صهیونیستی موفق بوده اند. 

نویسنده: احسان شاه ابراهیم


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 18 مهر 1403 - 18:0:41