چگونه رژیم صهیونیستی دروازه جهنم را به روی خود گشود؟

پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 16:0:0
چگونه رژیم صهیونیستی دروازه جهنم را به روی خود گشود؟

«زکریا حمودان» پژوهشگر و کارشناس مسائل سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به شعله ور شدن جنگ اسرائیل با لبنان اظهار کرد: اسرائیل با انفجار پیجرها درهای جهنم را به روی خود گشود؛ این ماجراجویی، باعث گشودن شدن درهای جهنم به روی این رژیم از سوی محور مقاومت خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «زکریا حمودان» پژوهشگر و کارشناس مسائل سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: ررژیم صهیونیستی با گشودن درهای جهنم بر روی خود، در انتظار عقوبت سختی که از سوی مقاومت است.

وی گفت: دشمن صهیونیستی از ابتدای نبرد از هرگونه حادثه امنیتی با لبنان دوری می‌کرد، اما امروز دشمن با ندانم کاری و گسترده کردن دامنه جنگ، دروازه‌های جهنم را به روی خود گشوده است؛ حزب الله به سران تل آویو درباره تشدید حملات جنایتکارانه خود علیه غیرنظامیان در لبنان هشدار و از پاسخی دردناکی به رژیم صهیونیستی خبر خواهد داد.

وی افزود: مقاومت اسلامی در لبنان خود را ملزم به گرفتن حقوق شهدا و مجروحان می داند؛ ما نیز به توانمندی های مقاومت اطمینان کامل داریم و این رژیم برای انتقام روزشماری کند. چنانچه در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: دشمن خیانتکار و جنایتکار بابت این تجاوز گناه آلود، قطعا تقاص پس می‌دهد. از جایی که فکر می کند و فکر نمی کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 14:29:40