خوانشی از اعتراضات حامیان فلسطین در آمریکا

یک شنبه 4 شهریور 1403 - 12:0:0

رضوان قاسم، مدیر مرکز مطالعات استراتژیک و روابط بین‌الملل در بروگن در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به تظاهرات حامیان فلسطین در آمریکا و تأثیر آن بر سیاست این کشور، اظهار کرد: دامنه اعتراضات به دولت ایالات متحده بخاطر شراکت در نسل‌کشی مردم غزه در حال گسترش است و این به معنای آگاهی و روشن شدن حقیقت در میان مردم آمریکاست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رضوان قاسم، مدیر مرکز مطالعات استراتژیک و روابط بین‌الملل در بروگن در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر گفت: تظاهرات حمایتی از مردم غزه  که در شهرهای آمریکا رو به گسترش است، نشان دهنده این است که مردم آمریکا و جهان دیگر گول تحریف حقیقت رسانه های غربی را نمی خورند و حقیقت مثل روز بر همگان آشکار شده است.

وی افزود: می دانیم که بسیاری از شعارهایی که در ایالات متحده آمریکا مطرح می شود از جمله حقوق بشر، حقوق کودک و غیره تاثیر مستقیمی بر مردم آمریکا داشته است و همگان بر این باور بودند که این شعارها حقیقی است؛ اما به اسم این حقوق، همه جنایت ها را مرتکب شدند.

این تحلیلگر سیاسی ادامه داد: اما همه اینها دروغ و تهمت آمریکایی ها و گمراه کردن افکار عمومی بود و چون هدف گاهی با شعاری که مطرح می شود متفاوت است، مردم آمریکا تاکنون از این واقعیت ها غافل بودند  اما آنچه در نوار غزه با تجاوز وحشیانه اسرائیل رخ داد، روشن کرد این جنایت ها علیه بشریت است و آنچه در غزه اتفاق می افتد کشتار کودکان، غیرنظامیان، زنان و افراد مسن و تخریب عبادتگاه، مساجد و کلیساها هیچ یک و هیچ یک از ماشین کشتار صهیونیست ها در امان نمانده اند. حتی بیمارستان هایی که در حمایت بین المللی هستند؛ مورد حمله قرار می گیرند. جنایت های این رژیم و جنگ جهانی اول و دوم و به طور کلی هر کشتاری با حمایت کامل آمریکایی ها انجام شده و می شود.

وی گفت: این امر خشم مردم آمریکا را در همه صنف ها به شدت برانگیخت و آنها متوجه شدند که آنچه در نوار غزه در حال رخ دادن است، حمله به تمام بشریت است، نظر، اقدام  آمریکا و حمایت از اسرائیل در تجاوز وحشیانه به نوار غزه هیچ توجیهی ندارد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 4 شهریور 1403 - 12:19:17