توطئه های دشمنان ایران به دست ملت غیور خنثی شد

شنبه 9 تیر 1403 - 17:0:0
توطئه های دشمنان ایران به دست ملت غیور خنثی شد

محمد غروی کارشناس مسائل سیاسی و مدیر مرکز رسانه نسل جدید بیروت در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات گفت: حضور گسترده مردم ایران در پای صندوق های رأی، امید دشمنان را خنثی کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر محمد غروی مدیر مرکز رسانه نسل جدید بیروت در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: این مردم ایران هستند که درباره آینده خود تصمیم می گیرند. و مردم ایران نیز این مهم را در پای صندوق های رأی به جهان نشان دادند.

وی افزود: پس از شهادت رئیس جمهور شهید ایران، جناب آقای ابراهیم رئیسی و یارانش، مردم ایران با یک آزمون تاریخی و واقعی روبرو شدند. ما شاهد حضور میلیونی در تشییع پیکر شهید رئیس جمهور و یارانش بودیم و امروز نیز شاهد حضور میلیونی (حدود 61 میلیون نفر) برای انتخاب رئیس جمهور جدید هستیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی قدرت خود را از مردم ایران می گیرد و همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند، مردم ایران تصمیم گیرنده هستند و آینده خود را در دست دارند.

 دکتر محمد غروی تائید کرد: مردم ایران (در داخل و خارج از کشور) با شور و شوق فراوان به پای صندوق های رای آمدند تا سرنوشت کشور خود را رقم زنند.

در اینجا می خواهم به این نکته اشاره کنم که این انتخابات مانند انتخابات قبلی نیست و دشمنان از مردم ایران می خواهند که شرکت نکنند، اما حضور گسترده مردم ایران در پای صندوق های رای، امیدها و نقشه های دشمنان را خنثی کرده است. آنان سیلی محکمی به دشمنان زدند. در صورت. مردم ایران ثابت کرده اند که از نظام جمهوری اسلامی محافظت می کنند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 9 تیر 1403 - 14:7:34