تحقق اهداف ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی

یک شنبه 26 فروردین 1403 - 9:21:0

«نسیم عبدالله»، کارشناس استراتژيك، در خصوص آغاز عملیات نظامی ایران درسحرگاه امروز یکشنبه علیه سایت‌های رژیم اشغالگر "اسرائیل"، اهداف جمهوری اسلامی را محقق شده دانست و گفت "سیستم بازدارندگی این رژیم غاصب در حال فروپاشی است".

الکوثر - ايران

همزمان با آغاز پاسخ کوبنده ایران به اشغالگران صهیونیست و آغاز عملیات «وعده صادق» شبکه خبری العالم در ویژه برنامه‌ای به بررسی لحظه به لحظه این عملیات پرداخت.

در بخش‌های مختلف این ویژه‌برنامه با دعوت از کارشناسان و خبرنگاران العالم در فلسطین، لبنان و عراق به بررسی دقیق این عملیات پرداخته شد.

رژیم صهیونیستی قدرت خود را در منطقه از دست داده است.

«نسیم عبدالله»، کارشناس استراتژيک اظهار داشت: اگر چه رژیم صهیونیستی از زمان تأسیس این رژیم غاصب تاکنون بارها در خصوص سیستم بازدارندگی خود رجزخوانی کرده، اما حوادث اخیر در باریکه غزه قاطعانه گواه آن است که خانه آنها پوشالی است و من معتقدم که امروز سیستم بازدارندگی‌اش ازهم فرو پاشيده است.

وی افزود: اینجاست که ما وحشت این رژیم اشغالگر را شاهد هستیم و این امر برای کسانی که شبکه های اجتماعی و رسانه های اشغالگر را دنبال می کنند پرواضح است. اینکه میگویند "آسمان ما پر از موشک شده است" خود گواه بر این است که رژیم صهیونیستی قدرت خود را در منطقه از دست داده و درمقابله و بازدارندگی نیز ناتوان است.

عبدالله ادامه داد: آنچه که در باریکه غزه تا به امروز شاهد آن هستیم و نیز حمله امروز جمهوری اسلامی دلیل روشن و قاطعی بر خواری و بی مقداری موجودیت غاصب صهیونیستی است و ناتوانایی اش در مقاومت برای مدت طولانی بر همگان آشکار است.

او تاکید کرد: اشغالگران در دوره‌های گذشته با ابزارهای مختلف سعی کردند آمریکا، انگلیس و اروپا را در در میدان مقابله با این مصیبتی که اکنون گریبانگیرشان شده وارد کنند، بنابراین من معتقدم حمله آنان به سفارت ایران در دمشق، دلیل روشنی بر دست وپا زدن بیهوده در بکارگیری ابزارهای مختلف جهت خلاصی از بحران جاری است.

عبدالله خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از زمان عملیات "طوفان الاقصی" احساس کرد که سیستمی که از ابتدای تاسیس "بن گوریون" ایجاد کرده شروع به فروپاشی نموده و امروز موضوع بقای رژیم صهیونیستی با این قدرت رو به تحلیل و فرسایش است، چنانکه، باریکه غزه با مجموعه ای از نيروهاي مقاومت وپس از گذشت 6 ماه جنگ همچنان قدرتمندانه می جنگد و این رژیم اشغالگر در مقابله با آنان هنوز نتوانسته و هرگز نخواهد توانست که این نبرد را به نفع خود پایان دهد.

وی همچنان گفت: وزارت جنگ "اسرائیل" ساعاتی پیش در بیانیه ای ادعا کرد که با "پهپادها و موشک های ایرانی مقابله خواهد کرد، اما ممکن است نتواند همه آنها را ساقط کند"؛ همین امر،ثابت ميكند که پهپادها وهمچنین موشکهای بالستیک ایران بسیار قدرتمند و هوشمندند.

عبدالله تاکید کرد: امروز ایران در بازدارندگی قدرتمند بوده و به اهداف خود دست یافته است و رعب و وحشتی که رژیم صهیونیستی تجربه کرده است، گواه این تحقق اهداف ايران است.


یک شنبه 26 فروردین 1403 - 9:17:45

دسته بندی :
برچسب :