جبهه شمالی کابوس وحشتناک ارتش اشغالگر صهیونیستی

پنج شنبه 26 بهمن 1402 - 12:0:0
جبهه شمالی کابوس وحشتناک ارتش اشغالگر صهیونیستی

دکتر اسماعیل النجار، نویسنده و پژوهشگر در امور سیاسی، در برنامه «فلسطین الصمود» با اشاره به سخنرانی اخیر سیدحسن نصرالله به مناسبت روز جانباز گفت: مناطق شمالی برای همیشه کابوس ارتش اشغالگر صهیونیستی بوده و خواهد ماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر اسماعیل النجار در برنامه «فلسطین الصمود» گفت: سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت روز جانباز مثل روز روشن است و نیازی به تفسیر و توضیح ندارد.  پیام های متعدد ایشان به گروه های مقاومت اسلامی رسید. وی خاطرنشان کرد که ویرانی های به جا مانده توسط ارتش متجاوز اسرائیل دوباره ساخته خواهد شد و همه چیز در لبنان بهتر از آنچه بود باز خواهد گشت؛ و به مردم اطمینان داد کنترل مرزهای لبنان در دست مقاومت اسلامی است.

دکتر اسماعیل النجار افزود: در مورد پیام ایشان به دشمن صهیونیستی که بسیار مهم بود این بود که اسرائیل باید بفهمد که لبنان مانند غزه نیست و ابتکار عمل در دست نیروهای حزب الله است. اینجانب ضمن ابراز احترام فراوان برای نوار غزه واهالی آن اعلام می کنم وضعیت ما در لبنان کاملاً متفاوت از وضعیت نوار غزه است که سال ها در محاصره بوده است. .

اسماعیل النجار افزود: ما در لبنان توانایی تغییر معادلات را داریم و به همین دلیل از برادران خود در غزه حمایت کردیم زیرا طبق نظرات سید حسن نصرالله به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهیم داد محاصره نوار غزه طولانی شود. او به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر اسرائیل بخواهد با نیروی نظامی به سمت لبنان حمله ور شود، حدود دو میلیون آواره اسرائیلی به سمت مرزهای جنوب روانه خواهند شد.

در نهایت می گویم که حزب الله لبنان تا زمانی که در سرزمین فلسطین مستقر باشد، تهدید واقعی و ضربه مهلکی در برابر دشمن صهیونیستی باقی خواهد ماند. جبهه شمالی کابوس وحشتناک رژیم اشغالگر بوده و تا ابد خواهد ماند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 26 بهمن 1402 - 18:47:12