گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

نمایشگاه «تلکام»؛ اقتدار به رغم تحریم

دو شنبه 11 دی 1402 - 11:55:33

بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال) با شعار تحول دیجیتال و اتصال پذیری، در تهران برگزار شد.

ویژه ‌ -الکوثر:  گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، بسیاری از شرکت ها، مراکز فناوری و شرکت های دانش بنیان  در این نمایشگاه  بهترین یافته های خود را در زمینه رسانه های دیجیتال و فناوری مدرن به نمایش گذاشتند.
در این نمایشگاه ۱۵۵ شرکت ایرانی ، شش شرکت چینی و همچنین بیش از ۸۰ نفر از ۳۰ شرکت مختلف به عنوان هیات تجاری از ۹ کشور از جمله روسیه، چین، ترکمنستان سوریه، عراق، ترکیه، افغانستان، ازبکستان و ارمنستان حضور داشتند.
 شرکت های  حاضر در نمایشگاه تلکام،  اختراعات و فناوری های روز خود را در زمینه های مختلف از جمله  اقتصاد دیجیتال و نرم افزارهای صنعتی ارائه کردند. 
این نمایشگاه با هدف حمایت و توسعه کسب‌وکارها، شناسایی دستاوردهای موفق و برجسته‌سازی توانمندی‌ها و تعامل شرکت‌های ایرانی با بازارهای جهانی ، انعقاد قراردادهای تعاونی و تقویت شبکه ملی اطلاعات برگزار شد.
برگزاری این نمایشگاه در ایران نشان می دهد جمهوری اسلامی علیرغم  تحریم های آمریکا و متحدانش،  هیچگاه پیشرفت خود را متوقف نکرده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 11 دی 1402 - 11:14:45