فلسطینی ها در سرزمین مادری ماندگارند

جمعه 17 آذر 1402 - 19:0:0
 فلسطینی ها در سرزمین مادری ماندگارند

علیرغم کشتارها، فجایع انسانی و نسل کشی در غزه، فلسطینی ها بر ماندن در سرزمین مادری در نوار محاصره شدن غزه، استواری و پایداری در جنگ با اسرائیل اصرار دارند.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به گزارش خبرنگار الکوثر، فلسطینی‌ها با وجود تشدید حملات موشکی، از هوا وزمین، وبمباران تمامی مناطق فلسطینی از جمله مساجد، مدارس، بیمارستان ها و مراکز پناهگاه فلسطینیان را تلاش می کنند تا لحظه ای از مقاومت دست برندارند. این در حالی است که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون، اسرائیل کلیه حقوق مربوط به جنگ را  نقض می کند.

با ادامه تجاوزات، فاجعه انسانی در نوار غزه تشدید می شود، نوار غزه که از سال های طولانی محاصره، از بحران های پیچیده رنج می برد، هم اکنون با جنگ غزه  آب، غذا، سوخت، برق و نیازهای پزشکی نیز از فلسطینیان محروم کرده است. وضعیت مردم مظلوم غزه نا بسامان است. از گسترش بیماری های همه گیر و نبود سرپناه امن برای شهروندان گرفته تا آوارگانی که کمترین وسایل زندگی را برای بقا ندارند وخود را با اندک قرص نان از مرگ حفظ می کنند. وسیار رزوهایی شده است که قوتی برای خورد نمی یابند.

اشغالگران صهیونیستی با حملات وحشیانه به محل سکونت مردم واردوگاه ها در کرانه باختری و قدس اشغالی، قصد دارند مقاومت را نابود وزیرساخت ها را تخریب کنند. تا با کوچاندن اجباری ساکنان اصلی فلسطین، شرایط را برای یهودی سازی قدس شریف مهیا کنند وطرح اسرائیل بزرگ را عملی سازند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 17 آذر 1402 - 13:8:24

دسته بندی :