وحشت غرب از پایان دادن به جنگ/ توقف جنگ یعنی پیروزی مقاومت

جمعه 26 آبان 1402 - 18:30:0
وحشت غرب از پایان دادن به جنگ/ توقف جنگ یعنی پیروزی مقاومت

کارشناس ارشد منطقه غرب آسیا تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی از پایان دادن به جنگ وحشت دارند چرا که می‌دانند اگر جنگ امروز متوقف شود، مقاومت پیروز است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سعدالله زارعی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: با گذشت بیش از ۶ هفته از جنگ سرنوشت ساز غزه ما شاهد ۲ صحنه هستیم، یکی حقایقی است که درباره استقامت مردم مظلوم غزه وجود دارد و یک صحنه جنایت های رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه آنچه درباره این جنگ می توان جمع بندی کرد این است که هم صهیونیست ها و هم غربی ها از روند جنگ نگران هستند و این نشان می دهد روند جنگ در مسیر تحقق اهداف آنها نیست.

کارشناس ارشد غرب آسیا ادامه داد: چهارشنبه گذشته روزنامه بلومبرگ نوشت که کاخ سفید دارد به طور فراینده ای از جنگ علیه حماس ناامید می شود و تلاش می کند به درگیری سر وشکل دهد و نیویورک تایمز هم به قلم توماس فریدمن نوشت که ما نباید اسیر استراتژی نتانیاهو شویم چرا که ممکن است همه را سرنگون کند. اینکه بایدن می خواهد به نبرد سر و شکل دهد به این معنی است که فرماندهی نظامی صحنه دچار بحران و مشکل است.

زارعی با اشاره به اینکه نگرانی غربی ها به این خاطر است که مقاومت فلسطینی ها بنیان تمام دولت هایی که به آمریکا وابسته هستند را از بین خواهد برد، تصریح کرد: نتانیاهو دوشنبه در گفت وگو با فاکس نیوز حساسیت وضعیت را با این بیان می گوید که باید برای حفاظت از اسرائیل پیروز شویم و این نبردی است که هیچ جایگزینی جز پیروزی ندارد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 26 آبان 1402 - 19:58:57

دسته بندی :