در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

دشمن صهیونیستی به سمت فروپاشی می رود

چهار شنبه 17 آبان 1402 - 9:33:20

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در گفتگو با برنامه « قضیه ساخنه» شبکه الکوثر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در مخمصه گرفتار شده است ، گفت: رژیم اشغالگر رو به فروپاشی است.

­­­ویژه ‌- الکوثرسید هادی سید افقهی، دیپلمات سابق و کارشناس مسائل منطقه  که در برنامه «قضیه ساخنه» حضور یافته بود، تاکید کرد: شواهد  نشان می دهد رژیم اشغالگر قدس این بار خطر واقعی را احساس کرده زیرا از حماس ضربه مهلکی خورد و امروز دشمن صهیونیستی از درد شکست به خود می پیچد.
وی افزود: آمریکایی ها  هم برای تثبیت موقعیت و حضور خود در منطقه به شریک تمام عیار رژیم صهیونیستی در جنایات غزه تبدیل شده اند  اما راه به جایی نمی برند.
سید افقهی تصریح کرد: آمریکا و رژیم اسرائیل برای آغاز حمله زمینی به غزه ، تبلیغات وسیعی  شروع و در بوق و کرنا کردند که ما وارد غزه می شویم و مقاومت را خلع سلاح می کنیم اما همه این رویاها فرو پاشید و تانک های مرکاوا یکی بعد از دیگری درمقابل دیدگان اشغالگران نابود شد.
وی ادامه داد: صهیونیست ها در مخمصه  گرفتار شده اند و به اهداف کنترل غزه نخواهند رسید  و خلع سلاح حماس هم محقق نخواهد شد و مقاومت فلسطین در این زمینه دست برتر دارد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 17 آبان 1402 - 9:33:15