حماس : صهیونیست‌ها جرأت حمله زمینی به غزه ندارند

چهار شنبه 19 مهر 1402 - 21:1:0
حماس : صهیونیست‌ها جرأت حمله زمینی به غزه ندارند

یکی از رهبران جنبش حماس گفت: انتظار ندارم که اشغالگران صهیونیست در یک حمله زمینی به غزه پیشروی کنند زیرا از مالکان فلسطینی این اراضی می‌ترسند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این مسئول حماس همچنین تاکید کرد: ما روی حاکمان عرب حساب نمی‌کنیم، بلکه روی جنبش مردم سرزنده عرب حساب می‌کنیم که در حمایت از آرمان فلسطین در حال خروش هستند.
وی اضافه کرد: ما از انجام عملیات طوفان الاقصی پشیمان نیستیم، زیرا هدف ما آزادسازی سرزمین‌مان است و می‌دانیم که بهای آن بالاست.
وی در ادامه با بیان اینکه مقاومت نمی‌تواند صهیونیست‌های بازداشت‌شده را اعدام یا شکنجه کند، گفت :  فلسطینی‌ها با اسرا در کمال انسانیت رفتار می‌کنند.
این مسئول حماس که امروز چهارشنبه با شبکه «الجزیره» گفتگو کرد، توضیح داد: جنایتکار واقعی که دستانش آغشته به خون است، اشغالگران هستند که حقایق را جعل می‌کند. اما مقاومت فلسطین با اسرا در کمال انسانیت رفتار می‌کند.
روز شنبه بود که بعد از حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.
رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، دستکم ۱۲۰۰ اسرائیلی به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این رقم باز هم در حال افزایش است.
بعد از آن، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد که بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون بیش از900  فلسطینی شهید شدند.

 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 19 مهر 1402 - 9:6:18