حملات صهیونیست ها به اردوگاه جنین با چراغ سبز آمریکا

چهار شنبه 14 تیر 1402 - 12:29:50

رژیم اشغالگر صهیونیستی به تجاوزات و جنایات وحشیانه خود علیه شهر جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری ادامه می دهد و در شهر پایداری و مقاومت بر جنایات غیر انسانی خود علیه مردم بی دفاع فلسطین می افزاید . حملات اخیر منجر به شهادت ده‌ها شهید و مجروح شدن بیش از صد نفر شد که بیست نفر از آنها در وضعیت وخیمی هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر در گزارشی به حملات و جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنین پرداخت در این گزارش آمده است: نیروهای اشغالگر اسرائیل ساعاتی قبل از شروع عملیات نظامی علیه شهر و اردوگاه آن، با تهدید به بمباران و هدف قرار دادن مناطق مسکونی ، بیش از500 خانواده از اردوگاه جنین را مجبور به تخلیه و ترک خانه های خود کردند. هلال احمر فلسطین از تخلیه حدود 3000 نفر از اردوگاه خبر داد در حالی که اشغالگران هنگام خروج از اردوگاه آنها را با گاز اشک آور هدف قرار دادند.

نیروهای اشغالگر به محاصره اردوگاه جنین، در میان قطع برق و آب، در نتیجه تخریب عمدی گسترده زیرساخت ها با بولدوزر کردن خیابان ها ادامه می دهند.رزمندگان مقاومت با درگیری‌های مسلحانه خشونت‌آمیز در بیش از یک محور و استفاده از مسلسل و مواد منفجره دست ساز به مقابله با تجاوزات اسرائیل ادامه می‌دهند.

این تجاوز وحشیانه در سایه سکوت شرم آور سازمان های بین المللی به ویژه سازمان ملل و شورای امنیت و بی توجهی آنها به سرنوشت مردم بی دفاعی است که با دستان برهنه در مقابل دشمن مجهز به انواع سلاح های کشنده چون هواپیماها و هلیکوپترهای جنگی دفاع می کنند. اشغالگران جنایتکار صهیونیست مردم فلسطین، کودکان، زنان و مردان را می کشند و با حمایت کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا و انگلیس جنایات جنگی را مرتکب می شوند.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 14 تیر 1402 - 12:21:1