پاکسازی منطقه کوسالان در ارتفاعات کردستان از تروریست‌ها 

چهار شنبه 24 خرداد 1402 - 20:14:11
پاکسازی منطقه کوسالان در ارتفاعات کردستان از تروریست‌ها 

در راستای عملیات پاکسازی ارتفاعات شهرستان سروآباد کردستان از لوث اشرار گروهک پژاک، مقابله و تیراندازی این گروه به سمت نیروهای خودی با پاسخ سنگین نیروی زمینی سپاه مواجه شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،شب گذشته طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه مقر تروریست‌های ضد ایرانی ازجمله گروهک تروریستی پژاک هدف حملات توپخانه‌ای و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) قرارگرفته و تمامی موقعیت‌های تجمع ضدانقلاب پاک‌سازی گردید.

در پی ورود تیم‌های مسلح و قاچاق حجم بالای سلاح توسط گروهک‌های تروریستی به شهرهای مرزی کشور برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور، نیروی زمینی سپاه در عملیاتی درخشان مقرهای این گروهک‌های در منطقه کوسالان سروآباد را موردحمله قرارداد، سروآباد در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع‌شده است.

در این عملیات محل‌های تجمع این گروهک‌های تروریستی زیر ضربات سنگین یگان‌های توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه قرارگرفته است، در عملیات پاک‌سازی ارتفاعات شهرستان سروآباد کردستان از لوث اشرار گروهک پژاک، مقابله و تیراندازی این گروه به سمت نیروهای خودی با پاسخ سنگین نیروی زمینی سپاه مواجه شد.

در این عملیات دومرحله‌ای ابتدا سربازان گم نام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه با شناسایی عوامل تروریستی در آن‌ها را مورد شناسایی نفربه‌نفر قرار داده و در مرحله دوم، توپخانه سپاه و یگان‌های پهپادی بخش دوم عملیات را اجرایی کرده و لانه تروریست‌ها را مورد ضربات سنگین قرار داده و نفرات و تجهیزات دشمن را از بین برده است.

پس از اجرای این عملیات ضربتی امنیت در تمامی این مناطق برقرارشده است، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در حاشیه رزمایش بزرگ سپاه در منطقه کوسالان سروآباد در توصیف پاک‌سازی تروریست‌ها می‌گوید: با تلاش نیروهای قرارگاه شهید شهرام‌فر و سپاه بیت‌المقدس این منطقه پاک‌سازی‌شده و باقیمانده این افراد که خود را مخفی کرده‌اند در حال پاک‌سازی هستند و این رزمایش تا نابودی آخرین نفر از این افراد ادامه خواهد داشت.


چهار شنبه 24 خرداد 1402 - 20:14:3