عضو مجلس خبرگان رهبری:

نسلی که خود شاهد انقلاب نبود باید بداند انقلاب چگونه شکل گرفت

دو شنبه 15 خرداد 1402 - 10:41:58
نسلی که خود شاهد انقلاب نبود باید بداند انقلاب چگونه شکل گرفت

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید بر اهمیت و گستردگی ابعاد اقدامات امام راحل گفت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بر اساس شعار «نه شرقی نه غربی» پایه گذاری کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در شهر آبادان گفت: امام خمینی (ره) نظام شاهنشاهی را در ایران سرنگون کرد و انقلاب اسلامی را بر پایه شعار مهم «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» پایه گذاری کرد.

آیت الله فرحانی افزود: امام خمینی (رضوان الله علیه) همت خود را وقف ملت به ویژه محرومان کرد و تا آخرین لحظات عمرش دغدغه زندگی محرومان را داشت. تمام زندگی امام مبارزه با ظالمان بود و با مبارزه خود سلطنت شاهنشاهی را در ایران سرنگون کرد و انقلاب اسلامی را بر اساس شعار مهم «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» پایه گذاری کرد و همه معادلات سیاسی استکبار جهانی را بر هم زد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت و تمدن های دینی همیشه با سختی شکل می گیرد، گفت: نسلی که خود شاهد انقلاب نبود باید بداند انقلاب چگونه شکل گرفت.

وی افزود:مکتب امام به جای اسلام آمریکایی، اسلام اصیل محمدی(ص) را تشکیل داد. ایران امروز ابرقدرت منطقه است و بزرگترین کشورها نیز نیازمند تعامل با ایران است که علم در آن به اوج رسیده است. ادامه راه امام خمینی (ره) و حفظ نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم بی وقفه تلاش داشته باشند.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 15 خرداد 1402 - 10:41:52

دسته بندی :