تظاهرات در رژیم صهیونیستی و احتمال تشدید آن 

یک شنبه 17 اردیبهشت 1402 - 18:47:0

کارشناس و تحلیلگر سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر به موضوع مشکلاتی که رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از آن رنج می برد پرداخت. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سامر کرکی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر گفت: آنچه که رژیم صهیونیستی در وهله اول در کرانه باختری و جنوب نابلس از آن رنج می برد این است که از شبکه های سازمانی با ساختارهای سازمانی بهرمند نیستند و برخی از کسانی که این عملیات را انجام می دهند، از پایگاه های غیرسازمانی انجام می شوند و برای همین این اقدامات بیش از پیش گسترش می یابد. 
این تحلیلگر سیاسی افزود: صهیونیست ها همه با یک رویکرد و رویه هستند، اما رژیم صهیونیستی در این دولت افراطی ظالم تر شده است. 
سامر کرکی تصریح کرد: تظاهرکنندگان صهیونیست در فلسطین اشغالی هر کاری که علیه دولت نتانیاهو انجام دهند و اختلافات هویتی درون رژیم صهیونیستی انجام دهند، تا زمانی که سرعت عملیات علیه این رژیم در اقصی نقاط سرزمین فلسطین افزایش پیدا نکند، به ثمر نخواهد رسید. 
سامر کرکی در پایان گفت: این تظاهرات در رژیم صهیونیستی به تنهایی کافی نیست، اگر با مبارزات مختلف در همه سطوح، در فلسطین و در کل جهان عرب همراه نباشد. از سوی دیگر با توجه به پاسخی که در بیش از یک جبهه بویژه جبهه سوریه و جنوب لبنان تغییر خواهد کرد رژیم صهیونیستی هیچ واکنش محسوسی نسبت به موشک هایی که از جنوب لبنان شلیک شده است انجام نداده است و تغییر کیفی در پاسخ به رژیم صهیونیستی ایجاد شده است. 


 


یک شنبه 17 اردیبهشت 1402 - 14:46:18