کارشناس لبنانی تشریح کرد:

ارتباط دو دستگی در رژیم صهیونیستی با دو دستگی در آمریکا

یک شنبه 3 اردیبهشت 1402 - 12:19:15

کارشناس لبنانی روابط بین الملل، «تشدید دو دستگی» در رژیم صهیونیستی را با دو دستگی سیاسی ایجاد شده در آمریکا مرتبط دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر عبدو اللقیس در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت: دو دستگی شدیدی که با این سرعت در رژیم صهیونیستی رشد کرد، بعد از آن شکل گرفت که شاهد علنی شدن دو دستگی سیاسی در آمریکا و تلاش برای محاکمه دونالد ترامپ شدیم. محاکمه ترامپ علت قانع کننده ای ندارد ولی واقعیت این است که نافرمانی ترامپ از دولت پنهان، عامل این قضایا بود. محاکمه روسای جمهور در آمریکا صوری است و پیش از ترامپ سه رئیس جمهور آمریکا طی بیست سال جنایاتی مرتکب شدند که 20 میلیون کشته برجا گذاشت و طی آن به 10 کشور جهان لشکرکشی شد.

این کارشناس لبنانی افزود: آنچه در رژیم صهیونیستی روی می دهد دو دستگی عمیق است به همین علت می بینیم هیئت حاکمه کنونی آمریکا به ریاست جو بایدن، از مخالفان دولت بنیامین نتانیاهو حمایت می کند. بایدن تاکنون بارها با دعوت کردن نتانیاهو به اسرائیل مخالفت کرده است چون نتانیاهو وابسته به جناح ترامپ است.

به گفته عبدو اللقیس، راه حلی برای دو دستگی نه در آمریکا و نه در رژیم صهیونیستی وجود ندارد زیرا دو دستگی ها ساختاری است و از اختلاف حزبی فراتر رفته است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

 


یک شنبه 3 اردیبهشت 1402 - 12:19:7