رژیم جعلی صهیونیستی در وضعیت فروپاشی کامل قرار دارد

چهار شنبه 3 اسفند 1401 - 13:53:0

نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد اختلافات موجود در رژیم صهیونیستی یکی از عواملی است که این رژیم جعلی را در آستانه فروپاشی کامل قرار داده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر عبدو اللقیس کارشناس مسائل سیاسی از بیروت در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر گفت: بهترین توصیف این وضعیت همان چیزی است که خداوند متعال فرمود: «تَحْسَبُهُمْ جَمِيعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّى» ( شما آنها را جمع و متّفق می‌پندارید در صورتی که دلهاشان سخت متفرق است) حالا نه تنها قلوب آنها پراکنده است بلکه اهداف و برنامه ها و جهت گیری آنها نیز متفاوت است و دیگر نمی توانند بر سر یک کلمه به توافق برسند.  
وی افزود : رهبران بزرگی که این رژیم نامشروع و رو به زوال را تأسیس کردند برای همیشه پایان یافته اند و اکنون گروهی بر سر کار هستند که نمی توانند این رژیم جعلی را دوباره متحد کنند.
عبدو اللقیس تصریح کرد : به ویژه اینکه طبقاتی هستند که از فقر رنج می برند، طبقاتی هستند که از استکبار رنج می برند و طبقاتی هستند که همه را کنترل می کنند و این جامعه متشکل از اقشار متعدد و ملیت های متعدد است و ظاهراً تحت عنوان دولت موعود جمع شده اند، اما انشاءالله دولت نابودی است و به همین دلیل این موضوع به واقعیت تبدیل شده است و سرپوش گذاشتن غربی بر این بحران بیانگر عمق این بحران است.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 3 اسفند 1401 - 13:4:44