ایران امروز در همه زمینه ها الگوی منحصر به فرد و مستقلی است

جمعه 28 بهمن 1401 - 10:14:0

کارشناس و پژوهشگر مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به چین به ابعاد و اهداف این سفر پرداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر حسان الزین کارشناس مسائل سیاسی از سائوپائولو برزیل در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت : تفکر مستقلی که جمهوری اسلامی ایران به طور کلی و به ویژه تحت رهبری رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از آن برخوردار است و آنچه ایشان بارها و بارها گفته اند این است که اقتصاد بخشی مهم از استقلال در سطح سیاسی و اقتصادی کشور به شمار می رود.
الزین افزود : این جهت گیری راهبردی که جمهوری اسلامی دارد، آن را به طور کلی به سمت آزادی سوق می دهد  ه ویژه با آنچه که آمریکا و کشورهای غربی در همه سطوح جمهوری اسلامی را محاصره کرده اند.
وی تصریح کرد : تحول دیگر این است که آمریکا نمی‌خواهد «پنیر» را با کشورهای جهان تقسیم کند، بلکه به دنبال کشتن همه مخالفان اقتصادی و سیاسی است. منطق آمریکایی‌ها این است که به دنبال کشتن هر الگوی نوظهوری است و جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب به دنبال استقلال سیاسی و اقتصادی و دستیابی به خودکفایی در همه عرصه ها بوده است و همین مسئله غربی ها و به ویژه آمریکاییها را عصبانی می کند.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 28 بهمن 1401 - 10:22:0