انقلاب اسلامی در سراسر جهان گسترش یافته است 

یک شنبه 23 بهمن 1401 - 9:40:0

رئیس مرکز مطالعات فکری مصطفی در شبکه الکوثر با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است، گفت: انقلاب اسلامی با ذائقه ها و مدل های مختلف در سراسر جهان گسترش یافته است. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر  ، دکتر شیخ محمدعلی میرزایی در برنامه «الوجه الاخر» شبکه الکوثر افزود : غرب از عمق این تجربه که امروز به یک ایده اصلی برای انقلاب اسلامی تبدیل شده و نه تنها در ایران بلکه در جهان گسترش یافته است احساس خطر می کند. انقلاب اسلامی دارای هویت منطقه ای و مردمی شده است و به عبارت دیگر ، انقلاب اسلامی با طعم ها و مدل های مختلف گسترش یافته است.
میرزایی تاکید کرد : این احساس خطر همان چیزی است که غرب را به بسیج کامل واداشته و تمام نیرو و توان خود را بسیج کرده تا شاید از آخرین لحظات برای پیروزی در این بازی بهره مند شود.
وی گفت: باید بدانیم که انقلاب اسلامی ایران در نقشه های بزرگ جهانی و نه در نقشه های کوچک و نه فقط در سطح ملی ، نقش آفرینی کرد و امام از ابتدا جرقه این انقلاب را در سطح جهانی و هستی و انسانی روشن کرد. 
شیخ محمدعلی میرزایی ادامه داد: بنابراین این انقلاب آنها را از ظهور یک مدل کاملاً متفاوت در روابط اصلی در این نقشه ترساند. الگوی غربی بزرگترین بتی است که بشر از قدیم الایام تا به امروز شناخته است و همان گونه که حضرت ابراهیم علیه السلام بت بزرگ را شکست تا انسان زمان خود را آزاد کند ، امروز نیز اگر بت بزرگ شکسته نشود بشریت آزاد نخواهد شد. 
وی تصریح کرد: آمریکا امروز کل اتحادیه اروپا را قربانی جنگ اوکراین و روسیه کرده است. آمریکا شیطان بزرگ و بت بزرگ است و انقلاب اسلامی مستقیماً آن را هدف قرار داده و مستقیماً به آن ضربه زده است. بنابراین با تسلط آمریکا، حتی اروپایی ها شاهد رهایی واقعی نیستند. 


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 23 بهمن 1401 - 7:39:8