واکنش هنیه به شهادت مبارزان فلسطینی

دو شنبه 17 بهمن 1401 - 19:5:0
واکنش هنیه به شهادت مبارزان فلسطینی

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در واکنش به شهادت پنج مبارز فلسطینی در شهر اریحا تاکید کرد: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به ترور شماری از مبارزان مقاومت فلسطین در اردوگاه عقبه جبر در اریحا تاکید کرد که به رغم این جنایت فجیع، مقاومت در این منطقه ادامه دارد و گروه‌های مقاومت به عملیات‌های خود تا بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین ادامه خواهند داد.

اسماعیل هنیه خاطر نشان کرد که دلاورمردان مقاومت در اردوگاه عقبه جبر تا لحظه شهادت برای دفاع از سرزمین و مقدساتشان مبارزه کردند و نبردی جانانه از خود به نمایش گذاشتند.
هنیه تصریح کرد که ادامه جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین سرانجام دامن این رژیم را خواهد گرفت و مداخله طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای هرگز نمی‌تواند جلوی ادامه خیزش و مقاومت ملت فلسطین را بگیرد و دشمن لحظه‌ای آرامش نخواهد داشت و روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.
منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در یورش بامداد امروز دوشنبه به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا، پنج مبارز فلسطینی را به شهادت رسانده اند.نظامیان صهیونیست امروز پس از ۱۰ روز محاصره کامل شهر اریحا در کرانه باختری به اردوگاه عقبه جبر یورش برده و در اقدامی جنایتکارانه این جوانان فلسطینی را به شهادت رساندند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 17 بهمن 1401 - 12:39:22