صهیونیستها از رویارویی آشکار با ایران می ترسند

جمعه 14 بهمن 1401 - 11:54:0

نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد حمله نافرجام به اصفهان نشان داد صهیونیستها از رویارویی مستقیم و آشکار با جمهوری اسلامی ایران هراس دارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر علی عزالدین کارشناس مسائل سیاسی از بیروت در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر گفت : داده های اولیه این عملیات نافرجام این بود که پهپادها از محلی نزدیک به محل عملیات راه اندازی شدند زیرا اشغالگران از وارد شدن به رویارویی آشکار با جمهوری اسلامی ایران می ترسند.
عزالدین افزود :صهیونیستها پس از ناکامی در جنگ سایبری و در جنگ دریایی ، زمانی که همه راهها را با ایران امتحان کردند، اکنون به سمت بازی باز و روی میز می روند.
وی اضافه کرد : زمانی که بایدن به فلسطین اشغالی سفر کرد و بیانیه سند قدس را اعلام کرد ، نتانیاهو در آن زمان گفت ما باید به سر اختاپوس ضربه بزنیم نه به پاهای آن. بایدن با روابط قدیمی و تازه اش، هیچ واکنشی به این اظهارات نشان نداد زیرا دولتش ضعیف بود و نتانیاهو پس از عملیات قهرمان خیری علقم، در سرزمین های اشغالی فلسطین در داخل سرزمین ها با معضل مواجه بود و شکست نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، ناکامی ناکامی او را تشدید کرده بود.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 14 بهمن 1401 - 12:52:35