در برنامه قضیه ساخنه بررسی شد ؛

اروپایی ها ابزاری در دست آمریکا هستند

چهار شنبه 5 بهمن 1401 - 8:44:0

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن در گفتگو با شبکه الکوثر با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، قلب تپنده دولت و ملت ایران است تاکید کرد سپاه پاسداران ، اولین مدافع امنیت ملی ایران و امنیت منطقه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد احمد الروسان عضو دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت : سپاه پاسداران قلب دولت و ملت ایران، اولین مدافع امنیت ملی ایران و منطقه است که اروپایی ها با این تصمیم ، به تبعیت خود از آمریکا اذعان می کنند و در حالی که می خندند به قربانگاه هدایت می شوند. اروپایی‌های منافق، مدعی هستند برای احیای توافق هسته‌ای تلاش می‌کنند، اما در واقعیت فقط یک گلوله در تفنگ آمریکایی‌ها هستند.
الروسان افزود: اروپایی ها نگران همکاری گسترده ایران با روسیه و همچنین همکاری راهبردی ایران و چین هستند و بر خشم خود از همکاری ایران و روسیه که نمود آن ، توافق راهبردی ۲۵ ساله امضا شده بین دو کشور است، تاکید می کنند.
وی اضافه کرد : از جمله همکاری ها بین ایران و روسیه ، همکاری های سیاسی و نظامی در دریای خزر است که شامل ذخایر عظیم نفت و گاز  بسیار زیاد و حدود یک میلیارد ماهی خاویار گران قیمت است که یکی از مهم ترین درآمدهای اقتصادی کشور ایران محسوب می شود.
الروسان تصریح کرد : وجهه اروپا در حال تغییر است و امنیت در اروپا پایدار نیست، شاهد وضعیت بی ثباتی در اروپا - اروپای شرقی هستیم که آمریکایی ها می خواهند جایگزین فرانسه و آلمان شوند. هدف واقعی این تصمیم اروپایی ها ، فشار بر ایران برای سیاست خارجی این کشور در قبال روسیه به ویژه در زمینه همکاری های اطلاعاتی اقتصادی، سیاسی و دیپلماتیک و نظامی ، است.


 


چهار شنبه 5 بهمن 1401 - 9:58:49