اعتراضات علیه دولت نتانیاهو و احتمال برگزاری انتخابات پیش از موعد

سه شنبه 4 بهمن 1401 - 15:38:25

ادامه یافتن اعتراضات علیه نتانیاهو و دولت افراط گرای او، رژیم صهیونیستی را به سمت تشدید اختلافات در ائتلاف حاکم و برگزاری پیش از موعد انتخابات پیش خواهد برد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارشی که در قالب برنامه «مع المراسلین» از شبکه الکوثر پخش شد آمده است: تظاهرات صهیونیست ها علیه بنیامین نتانیاهو و دولت تندرو او رو به افزایش است و هزاران صهیونیست برای سومین هفته پیاپی در اعتراضات علیه نتانیاهو که به دنبال بازی سیاسی با هدف فرار از محاکمه به اتهام رشوه خواری و فساد و سوء استفاده از قدرت است، شرکت کردند.

تظاهرکنندگان خواستار محاکمه نتانیاهو و جلوگیری از بهره برداری دولت او از شرایط حاکم برای به بازی گرفتن دستگاه قضایی و تکروی در رژیمی شدند که اصولا با اختلافات داخلی دست و پنجه نرم می کند.

پیش بینی ها نشان می دهد رژیم صهیونیستی به سوی فروپاشی و جنگ داخلی پیش می رود و خطرناکترین تهدید برای این رژیم در شرایط کنونی، تشدید اختلافات و کشیده شدن آن به نهادهای حکومتی و ارتش و پلیس و دانشگاه ها است.

ادامه یافتن این اعتراضات، مقدمه ای برای شکل گیری اختلافات گسترده در درون ائتلاف حاکم است و رژیم اشغالگر را به سمت برگزاری مجدد انتخابات پیش خواهد برد.

نتانیاهو در فلسطین اشغالی به ناکامی و فساد معروف است و شعارهای افراطی و نژادپرستانه او و اشغال کردن سرزمین های فلسطینی، همگی از عواملی است که امنیت و ثبات رژیم صهیونیستی را تهدید می کند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 4 بهمن 1401 - 15:11:15