مصوبه هیجانی و نمایشی پارلمان اروپا علیه سپاه، بی‌پاسخ نخواهد ماند

سه شنبه 4 بهمن 1401 - 13:16:50

مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، اقدامی هیجانی و نمایشی است که بحران کشورهای اروپایی را تشدید خواهد کرد و بدون شک بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش شب گذشته برنامه «قضیه ساخنه» که به بررسی مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اختصاص داشت آمده است: مصوبه اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صفحه ای از کتاب جنگ نظامی، اقتصادی، سیاسی و روانی است که غرب علیه ایران به راه انداخته است و ملت ایران همه‌ی آنها را به شکست کشاند به ویژه اغتشاشاتی که غرب امید زیادی به آن بسته بود.

این بار نیز ملت ایران طومار اقدامات نمایشی پارلمان اروپا را در هم خواهد پیچید. در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که جمهوری اسلامی قاعده ای را در سیاست و همچنین در جنگ تثبیت کرده است با این مضمون که «دوره بزن و در رو تمام شده است». بنابراین وقتی ایران می گوید به این تجاوز یا به آن اقدام پاسخ خواهد داد، حتما این کار را خواهد کرد. این واقعیت را حتی کشوری که خود را قدرتمندترین در جهان می داند، پس از سرنگون شدن پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک و موشک باران پایگاه عین الاسد، متوجه شده است.

پاسخ قاطع ایران به خروج آمریکا از توافقنامه هسته ای و شانه خالی کردن اتحادیه اروپا از عمل به تعهداتش طبق این توافقنامه، تصویب قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و دفاع از منافع مردم ایران» در مجلس شورای اسلامی بود که دولت ایران کاملا به آن عمل کرد.

اکنون پارلمان اروپا به علت رفتار سیاستمداران ابله و بی‌تجربه اروپایی که بر قرار دادن بزرگترین نهاد رسمی ایران در فهرست سازمان های تروریستی اصرار کردند، به دردسر افتاده است و اروپا برای خارج شدن از این تنگنا راهی جز لغو فوری این مصوبه ندارد.

سخنان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که مصوبه پارلمان اروپا را تصمیمی هیجانی و بازتاب احساسات اعضای اتحادیه اروپا توصیف و بر اجرایی نشدن آن تاکید کرد، سودی نداشته است. 


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


سه شنبه 4 بهمن 1401 - 13:16:43