"حماس" قدرشناسی خود از ایران را نشان داد

پنج شنبه 24 آذر 1401 - 23:53:52

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با به نمایش گذاشتن پرچم سه رنگ ایران در مراسم سالگرد تاسیس خود نشان داد قدردان حمایت های جمهوری اسلامی از جنبش مقاومت است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارشی که در قالب برنامه «مع المراسلین» به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تاسیس جنبش حماس از شبکه الکوثر پخش شد آمده است: مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس جنبش حماس به همه پرسی درباره مقاومت فلسطین تبدیل شد به طوری که دهها هزار فلسطینی در این مراسم شرکت کردند که با شعار «می‌آییم چون سیل خروشان» در میدان «الکتیبه» شهر غزه برگزار شد.

«یحیی السنوار» رهبر جنبش حماس در غزه در این مراسم تاکید کرد حماس به راه مقاومت و عهد خود با شهدا و اتحاد در مقابله با توطئه های صهیونیسم و موج عادی سازی روابط با اشغالگران، پایبند است. وی تاکید کرد: باور ما این است که تفنگ و مقاومت، تنها راه تحقق بخشیدن به اهداف ملت فلسطین است.

«محمد الضیف» فرمانده کل گردان های قسام نیز در سخنانی که از قبل ضبط شده بود و در این مراسم پخش شد بر پایان یافتن اشغالگری و برچیده شدن بساط اشغالگران از سرزمین فلسطین تاکید کرد.

جنبش حماس تصویر بزرگی از پرچم جمهوری اسلامی ایران را در پشت تریبون سخنرانان به نمایش گذاشت تا نقش مهم جمهوری اسلامی ایران را در حمایت از مقاومت فلسطین گوشزد کند.

پیام مردم فلسطین در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس حماس به همه خائنان و توطئه گران و کسانی که به عادیسازی روابط با اشغالگران روی آورده اند این بود که ملت مقاوم فلسطین به رغم محاصره و تجاوزات و توطئه‎‌ها، هر روز قدرتمندتر می شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 24 آذر 1401 - 23:53:43