رئیسی در دانشگاه تهران : آمریکا ابر دیکتاتور جهان است

چهار شنبه 16 آذر 1401 - 13:36:9
رئیسی در دانشگاه تهران : آمریکا ابر دیکتاتور جهان است

رئیس جمهور اسلامی ایران امروز در مراسم روز دانشجو در میان شعارهای «مرگ بر آمریکا» تاکید کرد : ۱۶ آذر نماد مبارزه با ابر دیکتاتور عالم، آمریکا است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در آئین نکوداشت روز دانشجو که در محل دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: طبق ادعای کلینتون داعش را تشکیل می‌دهید بعد اسلحه دست بچه‌ای می‌دهید و می‌فرستید حرم شاهچراغ و خانواده آرتین را به شهادت می‌رسانید.
رئیسی تصریح کرد: سوال من از شما این است، شما دیکتاتور نیستید؟ دیکتاتور هستید. چرا دست این جوان اسلحه دادید و داعش را ایجاد کردید و در منطقه ناامنی ایجاد می‌کنید؟ شما می‌خواهید زندگی برای مردم ایران بیاورید؟ لعن و نفرین الهی بر شما باد.
وی بیان کرد: قطعاً یک ایران قوی مطلوب آمریکایی‌ها نخواهد بود و آنها به دنبال یک ایران ویران شده همانند افغانستان، سوریه، لیبی و دیگر کشورهای مورد تجاوز قرار گرفته از سوی این کشور هستند، اما ایران متفاوت از دیگر کشورها و سرزمین‌ها، زنان و مردانی با عزت و باغیرت دارد که هرگز اجازه تحقق چنین توطئه‌هایی را به آمریکایی‌ها نخواهند داد.

صدای واقعی دانشجوی ایرانی صدای ضد استکباری است

رئیس جمهور در بیان چرایی عصبانیت و ناامیدی دشمنان از دانشگاه و جامعه دانشجویی کشور، گفت: دانشگاه‌های ما امروز سرمنشاء همه پیشرفت‌ها در کشور بوده و افتخارات دانشمندان ما در علم و فناوری، صنعت هسته‌ای، هوافضا و دستاوردهای دفاعی و امنیتی محصول دانشگاه است، از این جهت دشمن به دنبال تعطیل کردن دانشگاه‌ها، از بین بردن نشاط دانشجویی و مقابل هم قرار دادن دانشجویان برآمد، اما جامعه دانشجویی ما نشان داد صدای واقعی دانشجوی ایرانی صدای ضد استکباری است.
رئیسی در ادامه با بیان اینکه پشت پرده اغتشاشات اخیر و ناامنی‌ها در کشور، متوقف ساختن پیشرفت‌ها، تعطیلی دانشگاه‌ها و ناامید کردن مردم بوده است، افزود: در همین راستا تلاش همه ما مسئولان و شما جامعه دانشجویی کشور و اساتید دانشگاهی باید بر امیدوار کردن هر چه بیشتر مردم با کار جهادی و فعالیت شبانه‌روزی باشد که اگر چنین شود یقین بدانید دشمن روز به روز ناامیدتر و مردم روز به روز امیدوارتر خواهند شد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


چهار شنبه 16 آذر 1401 - 13:36:5