وحشت رسانه های صهیونیستی از عملیات جوان فلسطینی در سلفیت

پنج شنبه 26 آبان 1401 - 14:12:0

رسانه های صهیونیستی عملیات بی سابقه و قهرمانانه شهید محمد صوف را که در 20 دقیقه اجرا شد ،عملیاتی بسیار هولناک توصیف کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر آمده است : در این عملیات ، شهید محمد صوف ، چند شهرک نشین را با چاقو زد و سپس یک خودروی رژیم صهیونیستی را تحت کنترل خود درآورد و اقدام به زیرگیری شهرک نشینان صهیونیست کرد و پس از آن از خودرو پیاده شد و این عملیات را با یک خودروی دیگر تکرار کرد و سپس پیاده شد و دوباره با چاقو به شهرک نشینان حمله کرد و پیش از شهادت ، سه شهرک نشین را کشت و شماری را نیز زخمی کرد.
به گفته رئیس شورای شهرک‌های صهیونیستی گفت ، این بیست دقیقه سخت‌ترین و خشن‌ترین عملیات بود و امنیت رژیم صهیونیستی آن را عجیب‌ترین  آن توصیف کرد، زیرا یک فلسطینی مسلح به چاقو بیست دقیقه قبل از شهادت به عملیات خود ادامه می‌دهد و در نهایت بر اثر اصابت گلوله یک سرباز صهیونیست که در مرخصی به سر می برد به شهادت رسید.
این بیست دقیقه ، سالیان دراز در اذهان صهیونیستها باقی  خواهد ماند و آنچه در شمال سلفیت رخ داد بیانگر واکنش واقعی و طبیعی مردم فلسطین به جنایات اشغالگران است به ویژه ما آنچه در دو روز گذشته از ترور بی رحمانه  یک شهروند فلسطینی در بیتونیا رخ داد که باعث شد اوضاع به سمت تشدید تنش پیش برود آن هم با توجه به روی کار آمدن یک دولت صهیونیستی که برنامه‌های تشدیدکننده‌ای را انجام می‌دهد که تمام حقوق مشروع مردم فلسطین را نقض می‌کند و هیچ حقوق فلسطینی را به رسمیت نمی‌شناسد.
تشدید تنش های صهیونیست ها بلافاصله پس از عملیات قهرمانانه سلفیت ادامه یافت و ارتش اشغالگر با ده ها خودرو به شهرک فلسطینی به نام حارث یورش برد و این شهر محل تولد شهید صوف است که این عملیات را انجام داد.


 


پنج شنبه 26 آبان 1401 - 13:19:23