واکنش صهیونیست ها به جدیدترین عملیات مقاومت

دو شنبه 18 مهر 1401 - 10:59:34
واکنش صهیونیست ها به جدیدترین عملیات مقاومت

افزایش مبارزه مسلحانه گروههای مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را نگران کرده است

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" عملیات موفق یک مبارز فلسطینی علیه مرکز ایست و بازرسی ارتش رژیم اسرائیل در ورودی اردوگاه فلسطینی "شعفاط" در شمال شهر قدس واقع در کرانه باختری را شکست نیروهای این رژیم توصیف کرد.
هاآرتص در گزارشی درباره این عملیات مقاومت نوشت: ویدیوی منتشر شده از لحظه عملیات مسلحانه اخیر جوان فلسطینی در ایست و بازرسی ورودی اردوگاه شعفاط و تیراندازی وی به سمت نیروهای اسرائیلی، شکست و ضعف این نیروها را در محل نشان می دهد.

این روزنامه افزود: ویدیوی تیراندازی در این ایست و بازرسی که منجر به کشته شدن یک نظامی اسرائیلی شد، نشان می دهد که جوان فلسطینی از فاصله صفر به سمت نیروهای اسرائیلی تیراندازی می کند؛ بدون اینکه آسیبی به وی وارد شود و سپس نیز موفق به فرار می شود.
این روزنامه صهیونیستی نوشت: تحقیقات پلیس اسرائیل  از زمان عملیات تاکنون به شکست و ناکامی نیروهای اسرائیل در محل و عدم توجه و هوشیاری آنها - با وجود اعلام وضعیت هوشیاری بالا در بین نیروهای امنیتی- اشاره دارد.
براساس این گزارش، عدی التمیمی جوان ۲۲ سال فلسطینی شنبه شب با خودروی خود در مرکز ایست و بازرسی یاد شده توقف و از خودرو پیاده شده و به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کرد.در این عملیات یک نظامی صهیونیست کشته و دستکم سه نفر دیگر مجروح شد.
این جوان فلسطینی پس از تیراندازی موفق به ترک محل شد و پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته اند وی را یافته و بازداشت کنند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


دو شنبه 18 مهر 1401 - 10:58:20