شیخ غازی حنینه : حقیقت محمدی (ص) برای همه کسانی که در جستجوی آن هستند آشکار است

یک شنبه 3 مهر 1401 - 15:11:0

الوجه الاخر : شیخ غازی حنینه ، رئیس هیئت امنای «تجمع علماء المسلمین» لبنان در گفتگو با شبکه الکوثر درباره حقیقت محمدی (ص) صحبت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ غازی حنینه در برنامه «الوجه الاخر» شبکه الکوثر که به «حقیقت محمدی ، بین کوتاهی دوستان و افتراهای دشمنان» اختصاص داشت ، گفت : حقیقت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم در این عالم هستی و در زندگی ما به عنوان امت اسلامی و در احکام خداوند متعال نمایان است و بیانگر این است که هر یک از احکام خداوند متعال ابعادی دارد که با زمان و مکان تا برپایی قیامت حرکت می کند. 

شیخ حنینه افزود : امروز پس از گذشت چهارده قرن ، تعامل با اسلام را در بعد تمدن غربی شاهد هستیم و می بینیم که امروز فرزندان تمدن غرب با اسلام بسیار سریع و مثبت تعامل می کنند. 

وی اضافه کرد : حقیقت محمد (صلی الله علیه و آله) بر همه کسانی که در جستجوی آن هستند آشکار است، همانطور که سلمان محمدی (سلمان فارسی) در جستجوی آن بود و مراحل متعددی را سپری کرد تا اینکه به رسول خدا (ص) تا جایی که این لقب شریف را که پیامبر (ص) فرمود «سلمان از ما اهل بیت است» به دست آورد.  

برنامه «الوجه الآخر» هر جمعه ساعت 20:30 به وقت مکه مکرمه (22 به وقت تهران) به صورت زنده از آنتن شبکه جهانی الکوثر پخش می شود.  


 


یک شنبه 3 مهر 1401 - 11:17:4