کارشناس تونسی : صهیونیستها برای مخدوش کردن چهره پیامبر اسلام (ص) در تلاشند

یک شنبه 3 مهر 1401 - 12:41:0

الوجه الاخر : عماد الدین حمرونی محقق و اندیشمند تونسی در برنامه الوجه الاخر شبکه الکوثر در مورد تفاوت ها و اختلافات موجود درباره برداشت مفهوم نبوت و رسالت صحبت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عماد الدین حمرونی اندیشمند تونسی در برنامه «الوجه الاخر» شبکه الکوثر که به موضوع «حقیقت محمدی ، بین کوتاهی دوستان و افتراهای دشمنان» اختصاص داشت گفت: در روایات درباره شخصیت پیامبر(ص) ایرادات فراوانی وجود دارد و در قرائت مفهوم نبوت و رسالت و زندگی پیامبر(ص) قبل و بعد از بعثت اختلاف نظر وجود دارد. مرحله غزوات پیامبر و مرحله تأسیس مدینه و پس از مدینه ، یعنی این تاریخ تاریخی است که مورد توافق نیست، حتی اگر از نظر عاطفی و قلبی همه امت اسلامی به پیامبر اکرم پیوند خورده باشند اما مکاتب زیادی تأسیس شد و به همین دلیل شاهد اختلافات فراوان در فرقه ها و مذاهب اسلامی هستیم.

حمرونی افزود : بعد از آن مرحله دوم فرا رسید که صهیونیسم بر تمدن غرب و ابزار نفوذ آن سیطره یافت و شروع به عرضه تصویر معکوس از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) کرد ، ابتدا در میان غربی ها و در مرحله دوم در میان مسلمانان. آنها نوشته ها، تصاویر و فیلم هایی تولید کردند که نشان می دهد پیامبر قاتلی است که به حقوق بشر و حقوق زنان احترام نمی گذارد. 

وی اضافه کرد : آنها در بین مسلمانان نیز سعی کردند با ایجاد شک و شبهه در وجود پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله ، چهره پاک آن حضرت را از بین ببرند و نوشته هایی وجود دارد که می گوید شاید این پیامبر اصلا وجود نداشته باشد و ممکن است حضرت محمد یک شخصیت  فرعی و نه شخصیت اصلی در اسلام باشد و با استفاده از ابزارهای علمی فراوان برای ایجاد شبهه در شخصیت پیامبر تلاش کرده اند. 

برنامه «الوجه الآخر» هر جمعه ساعت 20:30 به وقت مکه مکرمه (22 به وقت تهران) به صورت زنده از آنتن شبکه جهانی الکوثر پخش می شود. 


 


یک شنبه 3 مهر 1401 - 11:8:35