دیپلمات سابق تشریح کرد:

ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه دشمنان انقلاب

شنبه 2 مهر 1401 - 16:40:25

تهران- ویژه الکوثر: دیپلمات سابق ایرانی، اغتشاشات اخیر در ایران را اقدام تروریستی حساب شده توصیف کرد که پول‌های زیادی به آن اختصاص یافت ولی مردم ایران در برابر این توطئه ایستادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «سیدهادی سیدافقهی» در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه تلویزیونی الکوثر گفت: در ایران اعتراضات مطالبه‌گرانه برگزار می شود که شرکت کنندگان در آن خواسته های خود را به طور مسالمت آمیز مطرح می کنند و در پایان، مردم به خانه هایشان باز می گردند. اما در اعتراضات اخیر، به ارزش های اسلامی و مساجد و قرآن کریم و پرچم ملی ایران و زنان محجبه و نیروهای امنیتی تعرض شد.

این دیپلمات سابق افزود: تظاهرات اخیر در ایران هیچ شکی باقی نگذاشت که پای یک عملیات تروریستی حساب شده و برنامه ریزی شده که پول کلانی به آن اختصاص یافته، در کار است. وی افزود: برخی جوانان از سوی دشمنان انقلاب اسلامی مثل سازمان مجاهدین خلق (منافقین) و سلطنت طلبان و سازمان منحل شده ساواک و سازمان تروریستی کومله، اغفال شدند.

سیدافقهی تاکید کرد: ملت ایران توطئه هایی را که هدف آن نابود کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است تشخیص می دهد به خصوص دستاوردهای دولت آقای رئیسی و سخنرانی اخیر او در سازمان ملل متحد و بالا بردن عکس شهید قاسم سلیمانی و درخواست محاکمه ترامپ به عنوان عامل این ترور در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 2 مهر 1401 - 16:40:15