صحنه گردان حملات رسانه‌ای علیه ایران چه کسی است؟

پنج شنبه 31 شهریور 1401 - 15:14:19

تهران- ویژه الکوثر: روزنامه نگار لبنانی متخصص در امور منطقه، دستگاه اطلاعات انگلیس را صحنه گردان حملات رسانه‌ای علیه ایران توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خلیل نصرالله در برنامه «قضیه ساخنه» که چهارشنبه شب با موضوع جنجال رسانه‌ای بر سر ماجرای فوت «مهسا امینی» از شبکه الکوثر پخش شد گفت: حملات رسانه ای نمی تواند بر دستاوردها پرده بیندازد... کشورهای دوست یا دشمن ایران بر اساس واقعیت ها رفتار می کند نه بر اساس آنچه در حملات رسانه ای گفته می شود.

نصرالله افزود، حملات رسانه‌ای یکی از سلاح هایی است که کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای محور مقاومت در منطقه به کار می برند.

این روزنامه نگار لبنانی خاطر نشان کرد: صحنه گردان اصلی حملات رسانه ای علیه ایران دستگاه اطلاعات انگلیس است که شبکه های وابسته به رژیم سعودی در اجرای آن مشارکت دارند.

نصرالله به رویداد اخیر در یک یتیم خانه در شهر خمیس مشیط عربستان اشاره کرد که در آن مردان عضو نیروی امنیتی سعودی، موی زنان را گرفته و آنها را روی زمین می کشیدند ولی جهان به اصطلاح دموکراتیک غرب و وابستگان به آمریکا و عربستان سعودی در منطقه، اصلا این حادثه را پوشش ندادند.

به گفته این روزنامه نگار متخصص در امور منطقه، اقدامات ضدانسانی در عربستان سعودی به مسئله ای عادی تبدیل شده است و دور از چشم رسانه ها صورت می گیرد ولی اگر مسئله‌ای طبیعی در ایران یا لبنان یا هر مکان دیگری روی دهد، به آن پر و بال داده می شود.

برنامه «قضیه ساخنه» هر روز در ساعت 19:15 به وقت مکه مکرمه (19:45 به وقت تهران) از شبکه الکوثر پخش و در ساعت 8:30 روز بعد (9 به وقت تهران) تکرار می شود. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 31 شهریور 1401 - 15:14:13