جنجال رسانه‌ای صهیونیست‌ها برای ایجاد اغتشاش در ایران

پنج شنبه 31 شهریور 1401 - 12:19:1

تهران- ویژه الکوثر: نویسنده و تحلیلگر سیاسی مقیم تهران، هدف رسانه های غربی و صهیونیستی از ایجاد جنجال بر سر موضوع درگذشت «مهسا امینی» را دامن زدن به آشوب و اغتشاش در ایران دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، استاد حسن هانی زاده در برنامه «قضیه ساخنه» که چهارشنبه شب با موضوع جنجال رسانه‌ای بر سر موضوع فوت «مهسا امینی» از شبکه الکوثر پخش شد گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری تاثیرگذار و وزنه‌ای در منطقه است و در سال های گذشته به پیروزی هایی دست یافته است. از این رو کشورهای مخالف انقلاب اسلامی، در کمین نشسته اند و و از هر موضوع کوچک و بزرگی در جمهوری اسلامی برای ایجاد جنجال رسانه ای استفاده می کنند. هرچه در ایران می گذرد موضوعی داخلی است ولی بعد از بحران هایی که گاه به گاه در ایران مانند سایر کشورها ایجاد می شود، مداخله های خارجی با رویکرد خصمانه کشورهای غربی و آمریکا شروع می شود.

این تحلیلگر سیاسی افزود: رسانه های صهیونیستی به شکل ویژه ای در کمین مردم ایران نشسته اند. به عنوان مثال رژیم صهیونیستی عمدا خانم «شیرین ابوعاقله» خبرنگار سرشناس را هدف قرار داد و به قتل رساند ولی رسانه های غربی و آمریکایی سکوت کردند. اما وقتی «مهسا امینی» فوت کرد، شاهد جنجال رسانه ای صهیونیست ها و 260 شبکه فعال در کشورهای غربی با هدف تحریک مردم ایران و آشوبگری و صدور فرمان حمله به موسسات دولتی در داخل کشور بودیم.

هانی زاده افزود: ایران قبلا نیز از چنین طوفان هایی به سلامت عبور کرده است و اقدامات کنونی به علت وجود گروه های مخالف جمهوری اسلامی است که از شرایط و دموکراسی موجود در ایران برای بزرگنمایی و ایجاد آشوب بین برخی گروه ها و مقامات کشور بهره برداری می کنند.

برنامه «قضیه ساخنه» هر روز در ساعت 19:15 به وقت مکه مکرمه (19:45 به وقت تهران) از شبکه الکوثر پخش و در ساعت 8:30 روز بعد (9 به وقت تهران) تکرار می شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 31 شهریور 1401 - 12:11:10