کارشناس روابط بین الملل : رژیم صهیونیستی با بحران موجودیتی مواجه است

پنج شنبه 24 شهریور 1401 - 13:46:0

صحافه الیوم : استاد عبدو اللقیس کارشناس روابط بین الملل در شبکه الکوثر از سردرگمی رژیم صهیونیستی و وحشت صهیونیستها درپی مقاومت فلسطینیها صحبت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، استاد عبدو اللقیس کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین الملل در برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر گفت: صهیونیست ها اکنون در یک بحران و تنگنای واقعی و موجودیتی به سر می برند و تمام جنبش های غربی که از زمان تجاوز سال 2006 تاکنون آمده اند، با هدف دفع یا تلاش برای جلوگیری از خطری که موجودیت رژیم صهیونیستی را تهدید می کند به اینجا آمده اند.
عبدو اللقیس افزود : همه این نیروهایی که از سال 2006 وارد منطقه شده اند و همه حمایت های بزرگی که رژیم صهیونیستی دریافت کرده است، نتوانسته ترس ها را برطرف کند تا جایی که وحشت به درون سران صهیونیست و جامعه شهرک نشینان نیز رسیده است و سفرهای بایدن و جنبش های عادی سازی، آرامش و اطمینانی را که می خواهند به آنها نداد.
این کارشناس روابط بین الملل ادامه داد: با همه تلاش‌ها، صهیونیست‌ها اکنون با یک جنبش انتفاضه مقاومت مسلحانه در کرانه باختری در یک بحران موجودیتی به سر می‌برند و این چیزی است که منطقه تاکنون شاهد آن نبوده است و همچنین جنبشی قوی در اردوگاه جنین علاوه بر مناطق دیگر و نوار غزه وجود دارد و بنابراین اگر جنبش مقاومت گسترش پیدا کند، ممکن است لبنان و سایر مناطق محور مقاومت را نیز در برگیرد و این همان چیزی است که نیروها برای ریشه کن کردن این غده سرطانی منتظر آن هستند.
برنامه «صحافه الیوم» برنامه ای سیاسی است که هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران ( 14:30 به وقت مکه مکرمه) از شبکه جهانی الکوثر پخش می شود.


 


پنج شنبه 24 شهریور 1401 - 12:26:26