کارشناس لبنانی : ایران با درایت رهبری خود نقشه های آمریکا را خنثی می کند

سه شنبه 15 شهریور 1401 - 11:17:58

شیخ نزار سعید مدیر مرکز فرهنگی امام خمینی (ره) در بیروت در برنامه «قضیه ساخنه» تاکید کرد ایران با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون توانسته است همه طرحها و توطئه های آمریکا را در منطقه خنثی کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ نزار سعید در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر که به موضوع «ایران و نقش آن در خنثی کردن توطئه های آمریکا» اختصاص داشت ، با قدردانی از نقش مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای در خنثی سازی نقشه های آمریکا و یاران و ایادی آن در ایجاد اختلاف و فتنه در منطقه ، گفت: آمریکا می خواهد با فرهنگ و اندیشه جمهوری اسلامی ایران و  با تقویت منطق وحدت اسلامی که شعار انقلاب اسلامی از بدو پیدایش آن بوده است ، مقابله کند. 
شیخ نزار سعید افزود : هر زمان که آمریکا آتش نزاع در منطقه ایجاد می کند، ایران با درایت ، هوشیاری ، ایستادگی و ثبات رهبری خود و دوستداران ایران در جهان اعم از شیعه و سنی توانسته است این آتش فتنه را خاموش کند.  
وی اضافه کرد : ایران در این زمینه فشارها و ظلم های زیادی را متحمل شده است تا به دشمن فرصت موفقیت در هیچ یک از این فتنه ها را ندهد. 
وی تاکید کرد : انقلاب اسلامی در این زمینه هزینه های سنگینی را پرداخت کرده و شهدای زیادی را مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده است. 
برنامه سیاسی و گفتگو محور «قضیه ساخنه» هر شب در ساعت 20:45 به وقت تهران با مشارکت کارشناسان و صاحبنظران به بررسی و تحلیل مهم ترین تحولات روز جهان می پردازد. 


 


سه شنبه 15 شهریور 1401 - 11:15:54