مخالفت عمان با عبور هواپیماهای رژیم صهیونیستی از آسمان این کشور

پنج شنبه 20 مرداد 1401 - 10:52:49
مخالفت عمان با عبور هواپیماهای رژیم صهیونیستی از آسمان این کشور

تهران - الکوثر : یک منبع عبری زبان فاش کرد، سلطنت عمان تا کنون با پرواز هواپیماهای رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان این کشور موافقت نکرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پایگاه صهیونیستی «واینت» اعلام کرد، عمان تا کنون با عبور هواپیماهای این رژیم از آسمان خود موافقت نکرده است که با توجه به موافقت عربستان سعودی با استفاده شرکت های هواپیمایی رژیم صهیونیستی از حریم هوایی این کشور، مقامات صهیونیست انتظار آن را نداشتند.

پایگاه صهیونیستی «واینت» تصریح کرد، موافقت عمان در این خصوص ضروری است و از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که بدون آن امکان خروج از آسمان عربستان به سمت اقیانوس هند و سپس به مقصدهای مختلف در شرق میسر نیست و در این صورت باید برای خروج از عربستان به سمت شرق، از آسمان یمن عبور کرد که این کار به دلیل جنگ در این کشور و عدم وجود روابط بین اسرائیل و یمن ممکن نیست.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی اخیراً از گشودن حریم هوایی عربستان سعودی به روی یک شرکت هواپیمایی این رژیم خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که شرکت هواپیمایی العال توانست موافقت عربستان سعودی برای انجام پروازهای خود از حریم هوایی عربستان را کسب کند.


 

آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


پنج شنبه 20 مرداد 1401 - 10:51:47

دسته بندی :