امیرعبداللهیان : مقاومت اسلامی از حقوق ملت‌های منطقه دفاع خواهد کرد

چهار شنبه 12 مرداد 1401 - 11:4:28
امیرعبداللهیان : مقاومت اسلامی از حقوق ملت‌های منطقه دفاع خواهد کرد

تهران - الکوثر : وزیر امور خارجه ایران در دیدار دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، مقاومت اسلامی در سایه تقویت انسجام، همبستگی و وحدت داخلی، با صلابت از حقوق مسلم ملت‌های منطقه و فلسطین دفاع خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در صدر هیاتی عالی رتبه به تهران سفر کرده است ، بر تداوم سیاست و مواضع اصولی و ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان آزادی فلسطین و مقاومت ملت مظلوم فلسطین در برابر تجاوزات و توسعه طلبی‌های رژیم آپارتاید صهیونیستی تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به شکست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در برابر مقاومت و به وجود آمدن شرایط نوین برای فلسطینیان، ابراز امیدواری کرد با تقویت همگرایی بین کشورهای اسلامی، شاهد ناکامی دشمنان در کمرنگ کردن آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس شریف بود.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با ابراز خرسندی از سفرش به تهران و دیدار با امیرعبداللهیان، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و رهبران شهید مقاومت از جمله سردار شهید سلیمانی از حمایت‌ها و پیشتیبانی‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب از مقاومت مردم فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با ابراز تاسف از برخی تلاش‌ها به منظور اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران و کمرنگ کردن تهدید واقعی رژیم صهیونیستی برای منافع و مصالح امت اسلامی و قضیه فلسطین، تلاش‌ها و مواضع جمهوری اسلامی در مقابله با نظام سلطه و حمایت از ملت‌های مظلوم در برابر اشغالگران و قدرت‌های بیگانه را نوید دهنده خیر و برکت و قوت برای ملت مقاوم فلسطین و تضعیف جبهه دشمنان جهان اسلام دانست.

زیاد نخاله همچنین با اشاره به سابقه رژیم صهیونیستی در زیر پا گذاشتن تمامی تعهدات و توافقات خود در روند سازش، تنها گزینه ملت فلسطین برای احقاق حقوق خود و بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین را مقاومت دانست و بر تداوم این راه تاکید کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

 

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 

 


چهار شنبه 12 مرداد 1401 - 11:4:1