خرازی : فروپاشی رژیم صهیونیستی امری حتمی است

سه شنبه 11 مرداد 1401 - 22:8:45
خرازی : فروپاشی رژیم صهیونیستی امری حتمی است

تهران - الکوثر : رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت: سیر طبیعی رژیم‌های آپارتاید چون رژیم صهیونیستی،فروپاشی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «سیدکمال خرازی» رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران روز سه‌شنبه در دیدار «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم آپارتاید بوده و اینکه سازمان ملل متحد آن رژیم را آپارتاید خوانده است، از نظر بین‌المللی اهمیت فراوانی دارد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران حمایت از مقاومت اسلامی در فلسطین را بخشی از راهبرد کلان جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت است و این مسئله موجب نگرانی مقامات این رژیم اشغالگر شده است.
خرازی با تاکید بر افزایش روز افزون قدرت جمهوری اسلامی ایران و جریان مقاومت در منطقه گفت: آنچه امروز تحت عنوان عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود، صرفاً علنی شدن روابط غیرعلنی آن کشورها با رژیم صهیونیستی است.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران همچنین با بیان اینکه سفر اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا به منطقه جز شکست دستاورد دیگری نداشت و تحرکات و تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای بهره‌برداری تبلیغاتی از این سفر همچنان ادامه داد، افزود: این وضعیت به خوبی نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی با چه مشکلاتی در درون خود مواجه است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز با تبیین شرایط میدانی و وضعیت امیدوارکننده نیروهای مقاومت فلسطینی، از حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و آرمان فلسطین قدردانی و ابراز اطمینان کرد نیروهای مقاومت در سراسر منطقه پیروزی نهایی را در برابر رژیم صهیونیستی رقم خواهند زد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

 

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی


سه شنبه 11 مرداد 1401 - 22:8:40